خبرگزاری کار ایران

دبیر انجمن سیمان بیان کرد:

بحث و چاره اندیشی برای صادرات سیمان

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۰۵۲

شیخان گفت:در مراسم گرامیداشت 85 سالگی صنعت سیمان ایران؛ضمن تقدیر ازپیشکسوتان صنعت سیمان و واحدهای برتر و صادرکنندگان نمونه، درباره مسائل روز این صنعت از جمله بازارهای صادراتی و پیدا کردن بازارهای جدیدبحث، بررسی و چاره اندیشی خواهد شد.

به گزارش ایلنا عبدالرضا شیخان با بیان اینکه صنعت سیمان از جمله صنایع کهن و مادر است که سهم مهمی در توسعه پایدار کشور داشته است،گفت:در مراسم گرامیداشت 85 سالگی صنعت سیمان ایران؛ضمن تقدیر ازپیشکسوتان صنعت سیمان و واحدهای برتر و صادرکنندگان نمونه، درباره مسائل روز این صنعت از جمله بازارهای صادراتی و پیدا کردن بازارهای جدیدبحث، بررسی و چاره اندیشی خواهد شد.

دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان ایران اضافه کرد:همراه با برگزاری این مراسم، همایش تخصصی و نمایشگاه بزرگ صنعت سیمان و صنایع وابسته نیز با حضور اکثریت شرکت های سیمان مناطق مختلف کشور و برخی از صنایع پایین دستی و ارائه دهندگان خدمات به صنعت سیمان برگزار می شود.

وی اظهار امیدواری کرد تا این رویداد ملی، سبب توجه بیشتر به خواسته های این صنعت و چاره اندیشی برای مشکلات آن در شرایط کنونی کشور شود.

همزمان با برگزاری نمایشگاه تخصصی سیمان؛ ده ها شرکت تولیدی و واحد های تحقیقاتی،دانشگاهی و پژوهشی؛ جدیدترین تکنولوژی های ساخت و تولید بتن، پیشرفت های صورت گرفته این حوزه و نوین ترین تجهیزات صنعت سیمان و صنایع وابسته را ارائه می کنند.

در این نمایشگاه انواع تجهیزات و قطعات مربوط به کارخانه آسفالت، دستگاه سرند، دستگاه مرکزی بتن ثابت، سنگ شکن های مخروطی، لوله و متعلقات برای عملیات بتن ریزی فنداسیون ها، دیوارهای برشی و سقف ها، دستگاه معدن، جک بتن شکن، جک ملات شکن، اره برش مغزه بتن، انواع قالب بتن، عمل آوری بتن، میز ویبره، هوامتربتن، اسلامپ، اره برش مستقیم خاک، چکش تراکم، اکستراکشن آسفالت، الکهای دانه بندی، لرزاننده و اولتراسونیک بتن، تجهیزات آزمایشگاه مجهز بتن، تجهیزات کامل آزمایش برش، تجهیزات کامل آزمایشهیدرومتری،تجهیزات کامل آزمایش تراکم، انواع تجهیزات تولید اولیه موادمعدنی، طراحی و اتوماسیون، انواع تجهیزات و ابزار عایق ها، نسوزها و فیلتراسیون و صنایع مرتبط عرضه و در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز