خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان راهداری اعلام کرد؛

روان‌سازی تردد در جاده‌ها/ راهداران در آماده‌باش کامل

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۲۵۲

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تاکید کرد: آماده‌باش کامل راهداران، موجب برقراری امنیت و روان شدن تردد در جاده‌ها شده است.

به گزارش ایلنا، عبدالهاشم حسن‌نیا، در پیامی از خدمات شبانه روزی و صادقانه راهداران پر تلاش، برای انجام عملیات راهداری زمستانی در روزهای اخیر در محورهای مواصلاتی دارای بارش برف و باران، قدردانی کرد و گفت: تلاش راهداران در جهت رفع انسداد محورها و جلوگیری از یخ زدگی، لغزندگی و ایجاد تردد ایمن و روان در محورهای مواصلاتی اعم از آزادراهی، بزرگراهی بین شهری و روستایی قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: استانهای تهران، البرز، مازندران، اصفهان، لرستان، مرکزی، گیلان، کردستان، قم، قزوین، زنجان، سمنان، فارس، خراسان شمالی، چهارمحال و بختیاری، اردبیل و آذربایجان غربی، متأثر از بارش برف و کولاک بوده است که با تلاش شبانه روزی راهداران با محوریت روان‌سازی جاده‌ها برای تردد ایمن مسافران جاده‌ای، راهداری زمستانی در این جاده‌ها انجام شده است و همچنان این تلاش‌ها با آماده‌باش کامل نیروهای راهداری، ادامه دارد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: تمامی نیروهای راهداری در استان‌های یاد شده و همچنین استان‌های معین، برای عملیات راهداری زمستانی و برقراری تردد ایمن و روان، از روز سه شنبه در آماده‌باش کامل قرار گرفتند.

حسن نیا افزود: از ابتدای بارش در این استان‌ها، مجموع نیروهای راهدار درگیر ۳۵۷۰ و مجموع دستگاه ماشین‌آلات درگیر ۲۰۳۲ بوده که ۶۹ هزار و ۹۹۶ کیلومتر باند، برف‌روبی و مجموع شن و نمک مصرفی ۳۲ هزار و ۷۷۶ تن بوده است.

وی با بیان اینکه در این میان، ۳۱۷ مقطع ریزش‌برداری شده و ۱۰۰ لیتر محلول یخ زدا مصرف شده است، اظهار داشت: ۲۲۳ نفر مسافرین اسکان و کمک‌رسانی به ۶۳۲ دستگاه خودرو انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز