خبرگزاری کار ایران

محمدولی در گفت‌وگو با ایلنا:

افزایش 20 درصدی قیمت طلا در بازار/ سکه طرح جدید 3 میلیون و 640 هزار تومان است

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۱۸۲

رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا، جواهر، نقره و سکه گفت: یکی از دلایل بالا رفتن قیمت طلا در کشور افزایش قیمت اونس جهانی بود که 1287 دلار شد و حدود 15 تا 20 درصد بر قیمت طلا تاثیر گذاشت.

محمد محمدولی رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا، جواهر، نقره و سکه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص افزایش قیمت طلا و سکه در بازار اظهار کرد: بازار در روز جمعه تعطیل است اما براساس دلاری که در بازار عرضه می‌شود قیمت طلا و سکه هم بر همان اساس برآورد می‌شود.

وی افزود: در روز پنجشنبه حدود 15 تا 20 درصد به دلیل افزایش اونس جهانی قیمت طلا در کشور افزایش داشته است. قیمت سکه طرح جدید در بازار 3 میلیون و 640 هزار تومان، سکه طرح قدیم سه میلیون و 500 هزار تومان، نیم سکه حدود یک میلیون و 890 هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و 180 تومان و سکه یک گرمی 655 هزار تومان بود.

رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا، جواهر، نقره و سکه با اشاره به قیمت طلا خاطرنشان کرد: قیمت یک مثقال طلای 17 عیار یک میلیون و 441 هزار تومان و یک گرم طلای 18 عیار هم 333 هزار تومان بوده است که نسبت به روزهای قبل افزایش قیمت داشتیم که یکی از دلایل آن افزایش قیمت انس جهانی بود که 1287 دلار شد و حدود 15 تا 20 درصد بر قیمت طلا تاثیر گذاشت البته تصور مردم از افزایش قیمت طلا در اواخر سال و افزایش تقاضا در این ایام هم بی‌تاثیر نبوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز