خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در گفت‌وگو با ایلنا:

کاهش 600 تومانی قیمت مرغ در بازار/ توزیع مرغ منجمد از امروز آغاز می‌شود/ نیازی به واردات مرغ نداریم

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۳۸۵

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: مرغ منجمد از امروز در تمام غرف سطح شهر توزیع خواهد شد که قیمت آن 8900 تومان است. این مرغ داخلی بوده و از ذخایر شرکت پشتیبانی دام است و ما نیازی به واردات مرغ از کشورهای دیگر نداریم.

مهدی یوسف‌خانی رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص کاهش قیمت مرغ در بازار اظهار کرد: قیمت مرغ امروز در بازار با 600 تومان کاهش نسبت به روز یکشنبه با قیمت 13هزار و 700 تومان در خرده‌فروشی‌ها خرید و فروش می‌شود.

وی افزود: قیمت مرغ زنده 9200 تومان، قیمت مرغ در کشتارگاه 12هزار و 400 تومان، در میدان بهمن 12هزار و 200 تومان و تحویل درب واحدهای صنفی 12هزار و 700 تومان است که نسبت به قبل کاهش داشته است.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با اشاره به این نکته که از امروز مرغ منجمد توسط پشتیبانی امور دام به بازار تزریق خواهد شد، اذعان داشت: مرغ منجمد از امروز در تمام غرف سطح شهر توزیع خواهد شد که قیمت آن 8900 تومان است. این مرغ داخلی بوده و از ذخایر شرکت پشتیبانی دام است لذا ما نیازی به واردات مرغ از کشورهای دیگر نداریم.

بر اساس اعلام اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی قیمت توزیع هر کیلوگرم گوشت برزیلی منجمد  27 هزار تومان، مرغ منجمد 8900 تومان و هر شانه تخم مرغ 13000 تومان است.

  این پروژه از تاریخ  ٩٧/10/04 و از طریق پشتیبانی امور دام و اتحادیه صورت میگیرد. حواله مرغ، گوشت و تخم مرغ تنها به اعضا دارای پروانه معتبر این اتحادیه و نیز اتحادیه گوشت صادر خواهد شد و ضمنا محدودیت کمی نیز شامل افراد معتمد صنف بنا به تشخیص اتحادیه وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز