خبرگزاری کار ایران

در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش بیان شد؛

تاکید دکتر مظفری برای جذب سرمایه‌گذاران موفق داخلی و ایرانیان خارج از کشور

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۱۷۷

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در جلسه تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش از تدوین برنامه میان مدت سه ساله کیش تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش که با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، مشاوران، معاونان ومدیران سازمان وشرکت سرمایه گذاری وتوسعه کیش برگزار شد، غلامحسین مظفری با تقدیر از تلاش‌های سیدرضا سراج گفت: براساس ارزیابی‌های انجام شده در حوزه سرمایه‌گذاری در کیش اقدامات خوبی انجام شده است و این تغییر مدیریتی با هدف نشاط آفرینی و ایجاد نگاهی تازه در حوزه سرمایه‌گذاری انجام شده است.

وی با تاکید بر بهره‌گیری از تجربیات سیدرضا سراج از ناصر آخوندی به عنوان فردی توانمند و دارای تخصص درحوزه سرمایه‌گذاری یاد کرد که با وجود انتخاب وی به عنوان قائم مقام در یکی از مجموعه‌های بانکی کشور با پیگیری‌های بسیار، دعوت منطقه آزاد کیش برای فعالیت در جایگاه مدیرعاملی شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش را پذیرفت.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: امروز در شرایط اقتصادی کشوردر حوزه سرمایه‌گذاری نیاز به فعالیت بیشتری داریم و جزیره کیش این ظرفیت را دارد در این بخش به یاری کشور آید بنابراین باید تلاش کنیم با ایجاد فضای مطلوب برای کسب و کار به ارتقاء رتبه سرمایه‌گذاری درکشور کمک کند.

وی تصریح کرد: پاکدستی، مردم داری، خدمت صادقانه، شفافیت و مشارکت واقعی با بخش خصوصی توانمند محورهایی است که باید درتمامی امور به آنها توجه شود به ویژه در بحث سرمایه‌گذاری باید به طور قطع و یقین سرلوحه فعالیت‌ها قرار گیرد.

مظفری با اشاره به لزوم توجه مسئولان به وعده‌هایی که می‌دهند، شفاف‌سازی امور و مقابله با اعمال نفوذ و تبانی به عنوان عوامل موثر بر جلب اعتماد و فعالیت سرمایه‌گذاران گفت: اگر وعده‌ای می‌دهیم باید عمل کنیم و با ایجاد شفافیت و صداقت فضای رقابتی سالمی را مهیا کنیم و بر سلامت این فضا نظارت مداوم داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در دوره های گذشته با تلاش‌های مدیران، کارهای ارزشمندی درکیش انجام شده است و زیرساخت‌های خوبی فراهم شده اما برای رسیدن به اهداف عالیه و شرایط ایده‌ال باید تلاش کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به گزارشی که تا یکماه آینده به هیات مدیره این سازمان ارائه می‌شود، تاکید کرد: تاپایان سالجاری در جهت توسعه، ساماندهی و ارتقاء حوزه‌های مختلف، برنامه میان مدت سه ساله و چشم‌انداز منطقه آزاد کیش تدوین می‌شود.

وی در ادامه با ابراز امیدواری در خصوص بهره‌گیری از فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود در کیش برای بهبود شرایط اقتصادی کشور و منطقه گفت: جزیره کیش می‌تواند در بسیاری از حوزه‌ها آغازگر اجرای طرح‌ها و سپس تعمیم پروژه‌های موفق به کشور باشد و نیازهای کشور را در بسیاری از حوزه‌ها تامین کند. این توقع از کیش وجود دارد در برخی حوزه‌ها مانند بخش‌های زیرساختی و IT اتفاقات خوبی درجزیره کیش افتاده اما درحد تامین نیاز وتوقعات کشوری نیست. چنانچه این اقدامات کامل شوند قابلیت تسری و تعمیم درکشور را دارند.

مظفری با بیان اینکه تامین منابع مطمئن برای فعالیت در کیش مهمترین مسئولیت شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش است، تشریح کرد: برای تامین منابع مورد نیاز حوزه ستادی که شامل معاونت‌های سازمان منطقه آزاد کیش است یکی از محل‌های تامین منابع، سرمایه‌گذاری است که باید دراین حوزه تلاش بسیار و فعالیت جدی انجام شود. کمک به تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه تمام که تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده یکی از دستور کارهای شرکت سرمایه‌گذاری است تا با حصول نتیجه درخصوص این پروژه‌ها به سراغ پروژه‌های جدید برویم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: رویکرد ما درجذب سرمایه‌گذاری باید متفاوت از گذشته باشد زیرا جزیره کیش به واسطه ظرفیت‌هایی که دارد می‌تواند برای کل کشور برنامه داشته باشد. از این رو شرکت سرمایه‌گذاری با برنامه‌ریزی خوب می‌تواند با سرمایه‌گذاران موفق داخلی و ایرانیان خارج از کشور وارد مذاکره برای جذب سرمایه‌گذاری شود.

وی در پایان با تشکر از تمامی کسانی که در این مدت برای انجام مطلوب و صحیح امور تلاش کردند، افزود: سعی کردیم رسالت خود را برای تولید ثروت و حمایت از سازمان انجام دهیم و دراین مسیر پرسنل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش و اعضای هیات مدیره همکاری و همراهی خوبی داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز