خبرگزاری کار ایران

کمیته اجرای رجیستری اعلام کرد:

مهلت مجدد رجیستری برای ثبت گوشی‌های دوسیم‌کارته مسافری

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۰۹۶

کمیته اجرای رجیستری اطلاعیه‌ای برای حل مشکل متقاضیان ثبت گوشی‌های مسافری دوسیم‌کارته صادر کرد و برای آخرین بار، مهلت مجددی به آنها برای ثبت شناسه گوشی داد.

به گزارش ایلنا، کمیته اجرای رجیستری اعلام کرد: برخی متقاضیان ثبت گوشی‌های مسافری دو سیم‌کارته به‌دلیل آگاه نبودن از روال جدید ثبت گوشی‌های مسافری، فقط یکی از شناسه‌های گوشی خود را در سامانه گمرک وارد کردند و به همین دلیل کد فعال‌سازی تاکنون برای آنها ارسال نشده است.

به جهت رفع مشکل این افراد، سامانه همتا برای آخرین بار تمام گوشی‌های دوسیم‌کارته که فقط یک شناسه آن به گمرک اظهار شده و تا تاریخ 2 دی 97 (آخرین فایل ارسالی گمرک) برای سامانه همتا ارسال شده را ثبت و کد فعال‌سازی را ارسال می‌کند.

این متقاضیان توجه داشته باشند که پس از دریافت کد فعال‌سازی و انجام فعال‌سازی تلفن‌همراه، فقط همان شناسه‌ای که در سامانه گمرک اظهار شده، فعال خواهد شد و شناسه دوم را باید از طریق فرآیند «افزودن‌دستگاه» فعال کنند. برای اطلاع از چگونگی فرآیند افزودن دستگاه روی لینک http://hmti.ir/03 کلیک کنند.

بدیهی است چنانچه در فایل‌های ارسالی بعدی گمرک، درخواست‌هایی با چنین مشکلی وجود داشته باشد، توسط سامانه همتا ثبت نخواهد شد و به گمرک عودت داده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز