خبرگزاری کار ایران

چهارمین نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی،تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۱۲۰

این نمایشگاه از سوم تا ششم دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگذار خواهد شد و بیش از 120 شرکت داخلی و خارجی انواع تجهیزات و دستگاه های بیمارستانی و بیمارستان سازی را ارائه خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی بیمارستان سازی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی، تجهیزات بخش‌های مختلف بیمارستانی از جمله تجهیزات بخش داخلی، بخش جراحی، بخش اورژانس، بخش مراقبت‌های ویژه، آزمایشگاه، رادیولوژی، دیالیز، زنان، فیزوتراپی، اطفال و سی سی یو ارائه خواهد شد.

در این نمایشگاه همچنین گروه‌های مختلف مهندسین راه و ساختمان و مهندسان مشاور مخصوص احداث مراکز درمانی حضور خواهند داشت تا چگونگی طراحی و اجرای پروژه‌های بیمارستانی را تشریح کنند.

مشارکت بیش از پیش بخش خصوصی داخلی و خارجی در حوزه ساخت و تجهیزات بیمارستانی، همکاری و یکپارچه سازی بین دستگاه‌ها و ‌نهادهای مرتبط و فعال در حوزه ساخت بیمارستان، نیازسنجی و تجهیز بیمارستان‌ها، جذب سرمایه گذارهای داخلی و خارجی برای احداث مراکز بیمارستانی، استانداردسازی مراکز درمانی و بیمارستانی، ارتقای سطح کیفی و آشنایی بیشتر جامعه با تجهیزات و تاسیسات پیشرفته بیمارستانی مهمترین اهداف برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی اعلام شده است.

این نمایشگاه با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و همکاری شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد، و شرکت‌هایی از کشورهای آلمان، سوئیس، بلژیک و فرانسه حضور خواهند داشت.

چهارمین نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی در فضایی به وسعت دوازده هزار متر مربع و در سالن های 35 ، 38 ، 38A و فضای باز محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا خواهد شد.

چهارمین نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی،تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی از 3 تا 6 دی ماه هر روز از ساعت 9 تا 17در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز