خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان برنامه و بودجه خبر داد:

تخصیص 400 میلیارد تومان تسهیلات با نرخ 6 درصد در مناطق روستایی

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۹۲۲

معاون سازمان برنامه و بودجه گفت: تسهیلات چهارصد میلیارد تومانی با نرخ ۶ درصد در مناطق روستایی تخصیص داده خواهد شد و سرانه تسهیلات در مناطق روستایی ۶۰ میلیون تومان است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، سید حمید پورمحمدی معاون سازمان برنامه و بودجه، در مراسم امضاء تفاهم‌نامه «برنامه تولید و اشتغال حوزه فرهنگ و هنر» در‌مورد این تفاهم‌نامه گفت: اشتغالزایی در حوزه فرهنگ به‌ویژه هنرمندان، بانوان و جوانان از اهمیت بالایی بر خوردار است و این تفاهم‌نامه  نیز در این راستا امضا خواهد شد. براساس این تفاهم‌نامه سه نوع کسب و کار فرهنگی، هنری و تولید محتوای دیجیتال ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: تسهیلات این طرح در حدود دو هزار میلیارد تومان است که از طریق تسهیلات بانکی و سازمان برنامه و بودجه در شهرها و روستاها تخصیص داده خواهد شد. حدود هزار و ششصد میلیارد تومان در مناطق شهری با  تسهیلات نرخ ۱۶ درصد و چهارصد  میلیارد تومان با نرخ ۶ درصد در مناطق روستایی تخصیص داده خواهد شد و سرانه تسهیلات در مناطق روستایی ۶۰ میلیون تومان است. همچنین حدود ۸۲ میلیارد تومان یارانه تسهیلات خواهد بود.

وی تصریح کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه حدود بیست هزار اشتغال ایجاد خواهد شد که شامل دوازده هزار نفر در مناطق شهری و هفت هزار نفر در مناطق روستایی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز