خبرگزاری کار ایران

وزیر نیرو در پاسخ به ایلنا:

هنوز با نمایندگان اصفهان جلسه ای نداشته‌ایم / افزایش تعرفه برق در نوبت تصویب در هیات وزیران

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۷۸۲

اردکانیان در پاسخ به سوال ایلنا درباره جلسه با نمایندگان اصفهان در خصوص زاینده‌رود گفت: هنوز با نمایندگان این استان جلسه‌ای نداشته‌ایم اما با همه نمایندگان در رابطه با مسائل مختلف آب و برق جلسات منظمی به صورت فردی و هم در قالب جلسات استانی خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، رضا اردکانیان درحاشیه مراسم جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو در جمع خبرنگاران درباره افزایش تعرفه آب و برق اظهار داشت: ما طرح را آماده کردیم، در کمیسیون زیربنایی دولت تصویب شده و در نوبت طرح در هیئت وزیران است.

وی افزود: با توجه به اینکه قرار است طرح برای تعرفه برق در ماه‌های گرم اجرا شود چند ماه زمان گذاشتیم که بعد از تصویب فرصت داشته باشیم به مردم اطلاع‌رسانی کرده و توجیه شوند تا بدانند هزینه‌های مصرف‌شان در ماه‌های گرم  به چه صورت است و چگونه می‌توانند مصرف را کاهش دهند.

وزیر نیرو خاطرنشان کرد: همچنین نرم افزار مناسبی تهیه شده که مردم خودشان می‌توانند انتخاب کنند که دستگاه مصرفی‌شان چه ساعتی روشن شود، چه میزان برق مصرف کرده و چقدر هزینه برایشان دارد.

وی تاکید کرد: طرح در زمان مناسب تصویب می‌شود و ما فرصت کافی برای اطلاع‌رسانی خواهیم داشت.

اردکانیان درباره بارورسازی ابرها نیز بیان کرد: این روش، روشی غیرمتعارف برای باران‌زایی است ما با استفاده از تجربیات سال‌های اخیر و امکانات خوبی که داریم این طرح را اجرا می‌کنیم در حال حاضر گلوله‌هایی که باید برای باران‌زایی پرتاب شود بومی‌سازی شده است و از تمامی ظرفیت‌ها به طرز مناسبی استفاده می‌کنیم.

وی در پاسخ به سوال ایلنا درباره جلسه با نمایندگان اصفهان در خصوص زاینده‌رود گفت: هنوز با نمایندگان این استان جلسه‌ای نداشته‌ایم اما با همه نمایندگان در رابطه با مسائل مختلف آب و برق جلسات منظمی به صورت فردی و هم در قالب جلسات استانی خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز