خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل بیمه دی مطرح کرد:

مهمترین هدف سود پایدار است/ با توانیر و فاز ۱۳ پارس جنوبی همکاری داریم

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۳۵۳

کشاورز اظهار داشت: ما در پروژه‌های مانند توانیر و فاز ۱۳ پارس جنوبی حضور داریم ور در حال حاضر چهارمین شرکت صنعت بیمه هستیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، محمد رضا کشاورز، مدیرعامل بیمه دی در مراسم بازدید غلامرضا سلیمانی رییس کل بیمه مرکزی از بیمه دی گفت: ما مهمترین قراردادهای بیمه‌ای را درحال اجرا هستیم، حال عمومی بیمه دی این روزها خوب است چون مولفه‌های مانند همدلی، سخت‌کوشی را با در نظر گرفتن سه مولفه سلامت، حرفه‌ای گری و انسجام سازمانی دارد.

وی ادامه داد: بیمه دی از سال ۸۳ که تاسیس شده است افت و خیزهایی داشته است اما مأموریت ما ایجاد احساس اطمینان از طریق جبران مخاطرات است . بیمه دی با ۲۰ میلیارد تومان سرمایه تاسیس شد، ما در سال ۹۱ ما ۷۵۵ نیرو داشتیم که در حال ۴۵۵ نفر رسیده که سعی کردیم نیروی انسانی را بهینه کنیم.

وی افزود: ما با توانیر  و در فاز ۱۳ پارس جنوبی نیز همکاری داریم . بیمه دی در حال حاضر چهارمین شرکت صنعت بیمه را با در دست داشتن ۷ درصد بازار هستیم که امیدواریم تا انتهای سال به رتبه سوم برسیم.

کشاورز با بیان اینکه حق بیمه صادره شرکت در سال ۹۷ نزدیک به ۲.۵۲۱ میلیارد ریال است، افزود: ضریب خسارت ما ۸۵ درصد و نسبت سرمایه‌گذاری شرکت ۱۹ درصد در سال جاری است  و توانگری مالی ما در سطح دوم است که تلاش می کنیم به سطح یک ارتقاء یابیم.

مدیرعامل بیمه دی تصریح کرد: حق بیمه شرکت روند رو به رشدی داشته است و به دو هزار و سیصد میلیارد تومان در سال ۸۹ رسیده است و  هم‌چنین ‌در مورد ترکیب پروتفو نیز رشد خوبی کردیم .

کشاورز  با بیان اینکه مهمترین هدف ما رسیدن به سود پایدار است، گفت: تلاش داریم خرده فروشی و شبکه فروش را افزایش دهیم و کنترل داخلی می‌تواند موجب افزایش سوددهی شود.

مدیرعامل بیمه دی چشم انداز این شرکت بیمه را «محبوب مشتریان» عنوان کرد و گفت: در تلاش هستیم تا سال 1404 به این هدف برسیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز