خبرگزاری کار ایران

در جلسه امروز انجام شد؛

بررسی قیمت کالاهای اساسی در کارگروه تنظیم بازار

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۱۹۹

قیمت کالاهای اساسی در کارگروه تنظیم بازار در شانزدهمین جلسه کارگروه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، در شانزدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار  که با حضور نمایندگان بخش خصوصی وزارت اقتصاد، گمرک، ‌سازمان برنامه، سازمان حمایت، وزارت‌بهداشت و برخی دستگاه‌ها برگزار شد، در زمینه آخرین وضعیت تخصیص و تامین ارز و سطح عمومی قیمت کالاهای اساسی و نیز طرح مصوبه اصلاحی کمیته تنظیم بازار محصولات فولادی به منظور دستورالعمل تنظیم بازار این کالاها بحث شد.

بازنگری در تعرفه‌های خدمات تشخیصی و درمانی و ارایه گزارش نهایی از سوی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان موضوع دیگری بود که در این نشست به آن پرداخته شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در این نشست با بیان اینکه همه قوانین و مقررات برای شرایط عادی وضع شده‌اند، نه شرایط غیر عادی و تحریم افزود: باید ترتیبی اتخاذ دهیم که مواد و کالاهای اساسی و مورد نیاز عموم مردم برای ترخیص در گمرک معطل نشود و وارد کشور شود و در این زمینه هرگونه موانعی از جمله در حوزه ضوابط ثبت سفارش وجودارد باید برطرف کنیم.

رضا رحمانی تاکید کرد: در این‌گونه موارد محدودیت و مانعی نداریم و مسوولان کشوری هم همسو با ما هستند و می‌توانیم مصوبات راهگشا اتخاذ کنیم.

رحمانی تصریح کرد: هر مانعی برای ورود این‌گونه مواد و تولیدات به کشور وجود دارد باید داخل وزارت صمت حل شود و مواد اولیه به چرخه تولید وارد و تبدیل به کالا شود و نیازهای عموم مردم تامین شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: هر مانعی امروز هست باید برداریم و هر کجا هم مصوبه مورد نیاز وجود دارد اقدام کنیم و این تکلیف امروز ما و همه دستگاه‌های مربوط است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز