خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران به ایلنا خبر داد:

بار ترافیکی منجر به ترکیدگی لوله آب در میدان توحید شد/ حادثه امروز ارتباطی با فرسودگی لوله‌‌ها ندارد

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۹۳۸

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران بار ترافیکی را علت ترکیدگی لوله آب در میدان توحید اعلام کرد.

فرید ظهیری در گفت‌‌‌و‌‌گو‌ با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره حادثه ترکیدگی لوله در خیابان توحید گفت: ساعت ۱۵ امروز خبر آب‌‌زدگی به ما اطلاع داده شد. با اطلاع این از این حادثه، به سرعت اکیپ امداد در محل حادثه حاضر شدند و نسبت به رفع مشکل اقدام کردند. 

وی با بیان اینکه حادثه در خط لوله ۲۰ اینچ که در اتصال با خط لوله ۱۲ اینچ بوده رخ داده است، اظهار داشت: اکنون علت حادثه و متعلقات مشخص شده و نشت آب مهار شده است. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران درباره علت حادثه تصریح کرد: میدان توحید محل تردد خطوط واحد و بی‌‌‌آرتی است و بار ترافیکی منطقه زیاد است که باعث بروز این اتفاق شد. 

ظهیری درباره فرسودگی خط لوله نیز خاطرنشان کرد: البته خطوط لوله آب شهر تهران عمر بالایی دارند اما هر جا لازم بوده است، اقدام به تعویض و تعمیر شده و حادثه امروز هم ارتباطی با فرسودگی لوله‌‌ها ندارد.

وی ادامه داد: هم‌‌اکنون ماموران امداد در محل حضور دارند و شرایط تحت کنترل است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز