خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن صنفی گاوداران کشور در گفت‌وگو با ایلنا:

نگران واردات شیرخشک صنعتی در پوشش شیرخشک نوزاد هستیم/ واردات شیرخشک ضربه به اقتصاد کشور است

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۸۶۶

رئیس انجمن صنفی گاوداران کشور گفت: نگران واردات کالای دیگری به جای شیر خشک نوزاد به کشور هستیم، نگرانی ما واردات شیرخشک صنعتی در قالب و پوشش واردات شیرخشک نوزاد است.

سید احمد مقدسی رئیس انجمن صنفی گاوداران کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص لغو ممنوعیت واردات شیر خشک نوزاد به کشور اظهار کرد: بخشی از مواد اولیه شیرخشک کودک وارداتی است و تنها بخشی از آن توسط داخل تامین می‌شود اما وزارت صنعت، معدن و تجارت بدون در نظر گرفتن نظر وزارت جهاد کشاورزی و اتحادیه‌ها این تصمیم را گرفته است.

وی افزود: ما توان تولید شیرخشک کودک را در کشور داریم و انجمن شیر خشک کودک هم به این موضوع صحه می‌گذارد و مخالف این واردات است اما برخی از واردات سود بیشتری می‌برند و این یعنی خروج ارز از کشور، که به نفع مردم و کشور نیست.

رئیس انجمن صنفی گاوداران کشور با ابراز نگرانی از این لغو ممنوعیت اذعان داشت: ما نگران واردات کالای دیگری به جای شیر خشک نوزاد به کشور هستیم، نگرانی ما واردات شیرخشک صنعتی در قالب و پوشش واردات شیرخشک نوزاد است.

وی افزود: می‌خواهند عرضه را دوباره به دست صنایع لبنی بدهند و مشوق‌های صادراتی را به نفع خودشان جذب کنند تا کارخانجات شیرخشک و گاوداران را زیر سلطه خود بگیرند و مدیریت کنند.

وی گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت با تولید داخل گویا دشمنی دارد و در سال حمایت از تولید داخل بیشترین ضربه را به تولیدکنندگان می‌زند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز