خبرگزاری کار ایران

از سوی وزیر صنعت؛

صالحی‌نیا مدیرعامل سازمان صنایع کوچک شد/ انتصاب معاون طرح و برنامه

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۰۲۲

با حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت، محسن صالحی‌‌‌نیا به سمت معاون وزیر، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران منصوب شد.

به گزارش ایلنا، رضا رحمانی در بخشی از این حکم آورده است: امید است تا با توکل بر خداوند متعال و در راستای حفظ و اعتلای ارزش‌‌‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌های دولت محترم تدبیر و امید با بهره‌‌‌گیری حداکثری از ظرفیت‌‌‌های موجود و ایجاد زیرساخت‌های لازم نسبت به جلب مشارکت بخش خصوصی و حمایت از سرمایه‌‌‌‌گذاران به منظور تکمیل طرح‌های نیمه‌‌تمام و راه‌‌اندازی مجدد ظرفیت‌های تولیدی غیرفعال و توسعه صنایع کوچک و متوسط بر مبنای آمایش سرزمینی اقدام نمایید.

در بخش دیگری از حکم رحمانی آمده است: همفکری و هماهنگی با تشکل‌‌‌های بخش خصوصی، رشد سرمایه‌‌گذاری داخلی و خارجی به ویژه مناطق کم برخوردار، تقویت صنایع صادرات‌‌‌گرا، ارتقای همکاری با مراکز علمی و پژوهشی،‌ انجام مکان‌‌‌یابی صحیح در احداث شهرک‌های جدید صنعتی و استفاده حداکثری از ظرفیت‌‌های بلااستفاده تولید در سطح کشور مورد انتظار است.

همچنین وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکم دیگری، سعید زرندی را به عنوان معاون طرح و برنامه این وزارتخانه منصوب کرد.

در حکم رحمانی آمده است: انتظاردارد با برنامه‌‌‌ریزی دقیق برای بهره‌‌برداری کامل از ظرفیت‌های صنعتی، معدنی و تجاری کشور، تلاش برای تکمیل طرح‌های نیمه‌‌‌تمام،‌ افزایش سهم ارزش افزوده صنعت،‌ معدن و تجارت در تولید ناخالص داخلی،‌ افزایش سهم صادرات کشور، همسوسازی فرآیندها و فعالیت‌های تولیدی و تجاری کشور با جلب مشارکت تشکل‌های تخصصی در سیاستگذاری‌‌های وزارت اقدام نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز