خبرگزاری کار ایران

گزارش ایلنا از خیابان فردوسی؛

ادامه ریزش قیمت‌ها در بازار ارز/ دلار در کانال 11هزار تومان

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۹۴۷

نرخ هر دلار آمریکا با عقب نشینی از مرز 12 هزار تومان دیروز وارد کانال 11 هزار تومان شد و نرخ فروش آن در تابلوی صرافی‌ها از 11 هزارو هشتصد تومان تا 11 هزارو نهصد تومان را در بر می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، با مشاهده تابلوی صرافی‌ها و فعالیت دلالان بازار آزاد متوجه می‌شویم که نرخ دلار همچنان در جهت کاهشی گام بر می‌دارد. بطوری که نرخ هر دلار آمریکا با عقب نشینی از مرز 12 هزار تومان دیروز وارد کانال 11 هزار تومان شد و نرخ فروش آن در تابلوی صرافی‌ها از 11 هزارو هشتصد تومان تا 11 هزارو نهصد تومان را در بر می‌گیرد.

همچنین نرخ دیگر نرخ پرتقاضا یعنی یورو با ورود به کانال 13 هزار تومان در محدوده 13 هزارو و هفتصد تومان تا 13 هزار و هشتصد تومان خریدوفروش می شود.

نرخ فروش دیگر ارزهای درج شده در تابلوی اعلانات صرافی‌ها به قرار زیر است:

نرخ فروش هر پوند انگلیس 15 هزار و سیصد تومان، درهم امارات 3 هزار و دویست تومان، دلار کانادا 9 هزار تومان، دلار استرالیا 8 ششصد تومان، لیر ترکیه 2 هزار و سیصد تومان،  فرانک سوئیس 12 هزار تومان و کرون نروژ  هزار و چهارصد تومان است.

نرخ انواع سکه نیز براساس تابلوی اعلانات صرافی‌ها به شرح زیر است:

نوع سکه  نرخ فروش
سکه تمام طرح جدید 3،900،000
سکه تمام طرح قدیم 3،800،000
نیم سکه بهار ازادی 2،050،000
ربع سکه بهار ازادی 1،200،000
سکه یک گرمی جدید 750،000

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز