خبرگزاری کار ایران

مالیات فعالان اقتصادی تقسیط می‌‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۷۱۵

مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان تصریح کرد: امکان پرداخت مالیات صنعت‌گران، تولیدکنندگان و کارآفرینان در اقساط بلندمدت وجود دارد.

به گزارش ایلنا از شادا، مهدلو، مدیر کل امور مالیاتی اصفهان با بیان اینکه تعامل با فعالان اقتصادی و رفع مشکلات آنان از اولویت‌‌های اداره کل امور مالیاتی استان است، اظهار داشت: بخشودگی جرایم و تقسیط برای فعالان اقتصادی در دستور کار قرار دارد.

مهدلو با بیان اینکه انضباط مالی باید در کشور رعایت شود، افزود: واریز مالیات برارزش افزوده به حساب دهیاری‌ها و شهرداری‌های شهرستان شهرضا نمونه بارزی از توسعه و آبادانی شهری از طریق پرداخت مالیات است.

وی با تأکید بر این‌که رضایت مودیان از دستگاه مالیاتی مهمترین سرمایه نظام مالیاتی است، خاطرنشان کرد: حفظ شأن و کرامت مودیان مقدم بر هر امری است و تلاش داریم با اجرای قوانین و عدالت مالیاتی، فرهنگ مالیاتی را ارتقا بخشیم.

مهدلوخاطرنشان کرد: فعالان صنعتی که بر اساس احکام قضایی ممنوع الخروج شده‌اند می‌توانند با تقسیط بدهی، امکان خروج از کشور را پیدا کنند.

وی با تأکید بر ضروت شفاف‌سازی فعالیت دلالان، افزود: اعلام نشدن گردش مالی در واحدهای صنعتی و تولیدی و یا مراجعه به دلال‌ها، که صدور فاکتورهای قانونی را با مشکل مواجه می‌کند، در نهایت به زیان کارآفرینان و سرمایه‌گذاران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز