خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل نفت و گاز اروندان:

منکر نیاز صنعت نفت به سرمایه‌گذاری در بخش بالادستی نیستیم /تولید صیانتی از میدان‌های مشترک اولویت ما است

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۴۶۲

توسعه میدان‌ها، تولید مطابق برنامه و ازدیاد برداشت از اولویت‌های شرکت نفت و گاز اروندان است که مطابق برنامه‌ریزی و مقررات شرکت ملی نفت اجرا می‌شوند.

به گزارش ایلنا از به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، جهانگیر پورهنگ، مدیرعامل این شرکت در حاشیه سومین روز نمایشگاه تخصصی تجهیزات صنعت نفت و حفاری در نشستی با اصحاب رسانه گفت: وظیفه هر شرکت بهره‌بردار، تولید نفت است، اما شرکت اروندان وظایف توسعه‌ای خود را نیز همراه با تولید در برنامه دارد و در حال پیشبرد هر دو راهبرد برای رسیدن به هدف نهایی یعنی ازدیاد برداشت و تولید صیانتی از میدان‌های مشترک با کشور همسایه است.

وی افزود: ویژگی‌های خاص اقلیمی منطقه به‌ویژه در هور، با هر دو بخش دریا و خشکی متفاوت است که این موضوع سبب پیچیدگی و سختی فرآیند حفاری و تولید شده است، اما تمهیدات لازم برای آن در نظر گرفته شده و اکنون تولید طبق برنامه ابلاغی شرکت ملی نفت ایران انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در پاسخ به این پرسش که با کاهش سرمایه‌گذاری‌های خارجی، عملیات تولید و توسعه میدان‌ها چه شرایطی خواهد داشت، اظهار کرد: هیچ‌کسی منکر نیاز صنعت نفت به سرمایه‌گذاری در بخش بالادستی نیست، اما ما همواره روی پای خود ایستاده‌ایم و در هر شرایطی به اهداف خرد و کلان صنعت نفت دست یافته‌ایم، زیرا با اعتماد به توان داخل، سازندگان متعهد و جوانان خوش‌فکر کشور، بخش عظیمی از کالا و تجهیزات مورد نظر و حتی دانش نوین صنعتی را بومی‌سازی کرده‌ایم.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با اشاره به این‌که نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت و حفاری خوزستان، کانون شناسایی، تسهیم دانش و تبادل تجارب با سازندگان و تامین‌کنندگان است، تصریح کرد: با داشتن سرمایه ارزشمند کارکنان متبحر و بخش خصوصی متخصص و دانش‌محور، آینده روشنی را تصور می‌کنم و امیدوارم با حفظ همدلی، مسیر پیشرفت را سریع‌تر بپیماییم و در همه حوزه‌ها به موفقیت دست یابیم.

وی مسئولیت اجتماعی در حوزه‌ عملیاتی شرکت نفت و گاز اروندان را از دیگر اولویت‌های این شرکت برشمرد و بر خدمت‌رسانی همه‌جانبه در بخش‌های مختلف به جامعه پیرامونی در چارچوب مقررات شرکت ملی نفت تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز