خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون انرژی:

محرومیت در کنار لوله‌های نفت هر وجدانی را آزار می‌دهد/ مردم مناطق نفت‌خیز در کنار مصیبت‌ها باید در غنائم هم شریک باشند

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۷۳۳

عضو کمیسیون انرژی با بیان اینکه محرومیت‌های مردم در کنار لوله‌های نفت هر وجدانی را آزار می‌دهد گفت: وقتی مردم مناطق نفت‌خیز مصیبت این صنعت را تحمل می‌کنند باید در غنائم آن نیز شریک باشند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، عبدالحمید خدری نماینده مردم بندر بوشهر دیلم و گناوه در مجلس در مراسم افتتاح دهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات ساخت داخل صنعت نفت و حفاری خوزستان با بیان اینکه سهم عمده‌ای از اقتصاد ایران وابسته به صنعت نفت است ابراز امیدواری کرد که دستاوردهای خوبی از نمایشگاه داشته باشیم.

وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه با حمایت وزارت نفت توانمندی و ظرفیت‌های خود را بیش از گذشته بروز خواهند داد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه برخی از موانع اداری و تشریفات دست و پاگیر هستند، گفت: با این وجود کارگاه‌های آموزشی از سوی شرکت‌های مختلف از جمله توتال برای سازندگان داخلی برگزار شد، چراکه وزارت نفت سازندگان داخلی را بزرگترین سرمایه خود می‌داند.

خدری با بیان اینکه امروز در صنعت نفت به خودکفایی رسیده‌ایم، اظهار داشت: توانمندی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در شرایط تحریم منجر عدم کاهش تولید شده و تولید روزانه ۴ میلیون بشکه نشان‌دهنده توانمندی این شرکت است.

خدری با بیان اینکه وقتی مردم مناطق نفت‌خیز جنوب مصیبت این صنعت را تحمل می‌کنند باید در غنائم آن هم شریک باشند، یادآور شد: امروز دیدگاه مدیران صنعت نفت در خصوص مسئولیت‌های اجتماعی در مقایسه با مدیران پایین‌دستی تفاوت دارد. کسی که مسئولیت قبول می‌کند باید رابطه منابع گازی و نفتی در خوزستان، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد را با معیشت مردم تعریف کند.

وی با بیان اینکه محرومیت‌ها در کنار لوله‌های نفت هر وجدانی را آزار می‌دهد، اظهار داشت: رابطه منطقی باید بین منابع و آسایش مردم ایجاد شود، نفت در استان‌های نفت‌خیز باید در باب مسئولیت‌های اجتماعی این مردم فعالیت بیشتری داشته باشد.

خدری گفت: فلرهای نفتی سهم زیادی در آلایندگی شهرهای نفتی از جمله اهواز و دیگر شهرهای نفتی کشور دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز