خبرگزاری کار ایران

برگزاری همایش ژئوماتیک با همکاری سازمان نقشه‌برداری و دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۴۱۳

بیست ‌و پنجمین همایش ژئوماتیک و سومین همایش فناوری اطلاعات مکانی از امروز به مدت دو روز برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، دبیر این همایش گفت: این همایش به منظور ایجاد نشاط و جهت‌دهی به نیروی سرشار جوانان و اساتید در راستای گسترش و تبادل دانش و فناوری است.

وی افزود: در راستای هم‌افزایی علمی و صرفه‌جویی در منابع و تعمیق ارتباط بین دانشگاه و صنعت، امسال شاهد برگزاری مشترک همایش ژئوماتیک و همایش ملی فناوری اطلاعات مکانی هستیم که با همکاری سازمان نقشه‌برداری و دانشگاه خواجه‌نصیرالدین طوسی برگزار می‌شود.

به گفته وی، فناوری‌های نوین،توسعه فضای باز برای داده‌ها از جمله چالش‌های موجود در نقشه‌برداری است که بدون شک به تغییر ساختارهای موجود ، فرهنگ‌سازی استفاده از نقشه و اطلاعات مکانی و ایفای نقش فعالتر بخش‌های اجرایی و دانشگاهی نیاز است و به همین منظور این همایش فرصت مناسبی را برای برطرف کردن این چالش‌ها فراهم کرده است.

دبیر بیست ‌و پنجمین همایش ژئوماتیک و سومین همایش فناوری اطلاعات مکانی ادامه داد: مقالاتی از سوی متخصصان به بخش دبیرخانه این همایش ارسال شده است که در این میان ۴۷ مقاله برگزیده و در مدت برگزاری همایش ارایه خواهد شد و علاوه بر این ،۲۳ کارگاه تخصصی نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز