خبرگزاری کار ایران

با حکم وزیر ارتباطات؛

رییس و اعضای شورای راهبری پارک علم و فناوری تخصصی ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب شدند

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۰۵۰

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی حکمی رییس و اعضای شورای راهبری پارک علم و فناوری تخصصی ارتباطات و فناوری اطلاعات را منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، محمد جواد آذری جهرمی در حکمی نصراله جهانگرد، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات را به عنوان رییس شورای راهبری پارک علم و فناوری تخصصی ارتباطات و فناوری اطلاعات(سایت امام سجاد(ع)) منصوب کرد.

آذری جهرمی، بر اساس همین حکم، سیروس موثقی، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی، امیر ناظمی، معاون وزیر و رییس سازمان فناوری اطلاعات، امیرحسین دوایی مرکزی مشاور وزیر در امور فناوری های نوین، خسرو فرحی مدیرعامل پست بانک ایران، محمد خوانساری رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، علی شیخ حسنی دبیر طرح پارک تخصصی ارتباطات و فناوری اطلاعات و محمد جعفر صدیق دامغانی زاده، عضو هیات علمی دانشگاه تهران را به عنوان اعضای شورای راهبری پارک علم و فناوری تخصصی ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه این حکم، هدایت و نظارت بر فعالیت های پارک و تصمیم گیری در مورد خدمات پیمانکاران در مراحل طراحی نرم افزارها و احداثات عمرانی پارک، برنامه ریزی برای بازسازی و توسعه زیرساخت های حقوقی مورد نیاز پارک و تصمیم گیری نهایی در کلیه موارد مربوط به پارک در مرحله راه اندازی تا زمان تایید اساسنامه و استقرار کلیه ارکان پارک را از وظایف رییس و اعضای شورای راهبری پارک علم و فناوری تخصصی ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز