خبرگزاری کار ایران

گمرک خبر داد؛

کشف ۴ کیلو تریاک از لابه لای چرخ دنده

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۰۰۹

ماموران گمرک بازرگان طی دو عملیات موفق به کشف 4 کیلو و 800 گرم تریاک شدند که یکی از این محموله ها در داخل چرخ دنده جاسازی شده بود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی گمرک ایران، ماموران گمرک بازرگان با هوشیاری و رصد بارهمراه مسافران در یکی از این عملیات ها به یک مسافر زن مشکوک شده و به کمک تجهیزات کنترلی به بررسی بارهمراه مسافر اقدام کردند.

بر اساس این گزارش ماموران گمرک بازرگان پس از بازرسی موفق شدند، یک کیلو و 900 گرم شیره تریاک و 60 گرم شیشه همراه این مسافر زن را شناسایی و کشف کنند.

همچنین ماموران این گمرک در عملیات دیگری موفق به کشف دو کیلو و 900 گرم تریاک از یک مسافر کشف کردند. این مسافراین مقدار مواد مخدر را در چرخ دنده های پلاستیکی جا سازی کرده بود. مواد مخدر کشف شده از سوی ماموران گمرک بازرگان به مراجع ذیصلاح تحویل داده شد.

با تجهیز شدن گمرک به دستگاه های کنترلی و توسعه تیم مربیان و سگهای مواد یاب، قاچاقچیان به روش های  مختلفی برای جا به جایی مواد مخدر متوسل می شوند. جاساز کردن مواد مخدر در وسایل مختلفی هم چون صنایع دستی، خشکبار، وسایل همراه کودک، لوازم آرایشی .... از جمله شگرد های قاچاقچیان در سالهای اخیر است که در مواجه با تجهیزات کنترلی و تخصص ماموران گمرک ناکام مانده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز