خبرگزاری کار ایران

7 انتصاب جدید در شرکت ملی حفاری ایران

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۹۲۳

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در احکام جداگانه‎ای، قائم‎مقام، سرپرست معاونت عملیات حفاری، سرپرست معاونت امور فنی و مهندسی، سرپرست معاونت پروژه‎های حفاری، سرپرست مدیریت منابع انسانی، مشاور عالی و مشاور منابع انسانی و ساختار مدیرعامل این شرکت را منصوب کرد.

به گزارش ایلنا از شرکت ملی نفت ایران، سپهر سپهری؛ مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران، حمیدرضا خوشایند را به عنوان قائم‌مقام مدیرعامل منصوب کرد و محمدرضا تاکایدی را که تا پیش از این عهده‎دار این سمت بود، به عنوان مشاور عالی خود برگزید.

سپهری در احکام دیگری، محمد آل‎خمیس را به عنوان سرپرست معاونت عملیات حفاری، مهران مکوندی را به عنوان سرپرست معاونت امور فنی و مهندسی، علیرضا لایجی را به عنوان سرپرست معاونت پروژه‎های حفاری و علیرضا زاهدزاده را به عنوان سرپرست مدیریت منابع انسانی شرکت ملی حفاری ایران منصوب کرد.

وی همچنین یونس بنی سعید را که پیش‎تر مدیریت منابع انسانی این شرکت را بر عهده داشت، به عنوان مشاور خود در امور منابع انسانی و ساختار شرکت انتخاب کرد.

این گزارش می افزاید: حمید رضا خوشایند پیش از این معاونت عملیات حفاری را بر عهده داشته است. معاونت فنی و مهندسی و همچنین معاونت پروژه های حفاری نیز پیش از این تحت مدیریت علیرضا لایجی و مهران مکوندی بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز