خبرگزاری کار ایران

گزینه مدیر عاملی شرکت ملی نفت نهایی شد

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۹۱۳

مسعود کرباسیان گزینه اصلی نشستن بر مسند مدیر عاملی شرکت ملی نفت است که طبق اخبار واصله ظرف امروز و فردا اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، پیرو اجرای قانون اصلاح شده منع به کارگیری بازنشستگان، یکی از مدیران نفتی که باید با این وزارتخانه خداحافظی کند علی کاردر مدیر عامل شرکت ملی نفت است، در حال حاضر مسعود کرباسیان گزینه اصلی نشستن بر مسند مدیر عاملی شرکت ملی نفت است که طبق اخبار واصله ظرف امروز و فردا این انتصاب اعلام خواهد شد.

مسعود کرباسیان که قرار است به عنوان مدیر عامل شرکت ملی نفت  منصوب شود در آغاز به کار دولت دوازدهم به مدت یک سال وزیر امور اقتصادی و دارایی ایران بود. وی در دولت یازدهم معاون علی طیب‌نیا وزیر وقت اقتصاد و رئیس گمرک کشور بود که در دولت دوازدهم به عنوان وزیر اقتصاد به مجلس دهم معرفی شد. وی دارای مدرک دکترا در رشته مدیریت و برنامه‌ریزی است و پیش از این معاون وزیر صنعت، معاون وزیر نفت، معاون وزیر بازرگانی و معاون وزیر اقتصاد بوده‌است.همچنین مسئول کمیته بررسی عضویت ایران در سازمان تجارت جهانی است.

یک منبع آگاه به ایلنا گفت: برخی اخبار منتشر شده مبنی بر انتصاب محسن دلاویز و فرناز علوی در سمت‌های مدیریت عامل شرکت ملی گاز  و شرکت صنایع ملی پتروشیمی درست نیست و آنها از گزینه‌های مطرح و جدی در این حوزه نیستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز