خبرگزاری کار ایران

در اطلاعیه‌ای اعلام شد؛

بنیاد مستضعفان مالیات فعالیت‌های اقتصادی خود را پرداخت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۰۷۲

بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی اعلام کرد: این نهاد انقلابی همواره مالیات فعالیت‌های اقتصادی شرکت‌های تابعه را پرداخت کرده است.

به گزارش ایلنا، عملکرد تمامی شرکت‌های تحت پوشش بنیاد مشمول مالیات بوده و سالیانه براساس صورت‌های مالی که حسابرسی شده و گزارش آنها هم در سایت بنیاد و شرکت‌های تحت پوشش منتشر می‌شود، مالیات عملکرد شرکت‌ها در چارچوب قانون و در موعد مقرر پرداخت می‌شود.

این نهاد اعلام کرد: در همین رابطه در فاصله بین سال‌های ۸۴ تا ۹۵ بالغ بر ۴۷ هزار میلیارد ریال مالیات پرداخت شده که این نشاندهنده توجه ویژه به انجام مسئولیت‌های قانونی توسط بنیاد است.

بر اساس این گزارش در چند روز گذشته خبری درخصوص معافیت مالیات نهادها بر روی خروجی برخی رسانه‌‌‌‌ها قرار گرفت که بر اساس آن استنباط می‌شد، بنیاد مستضعفان و شرکت‌‌‌‌‌های تحت پوشش آن از پرداخت مالیات معاف است؛ این در حالی است که کلیه فعالیت‌‌‌‌‌های اقتصادی بنیاد مستضعفان که توسط شرکت‌‌‌های تحت پوشش انجام می‌شود شامل هیچ نوع معافیت مالیاتی نمی‌‌‌‌شوند و مطابق قانون مالیات خود را به صورت مستمر پرداخت می‌‌کنند.

بنا به اعلام بنیاد مستضعفان، این نهاد یکی از شفاف‌ترین عملکردهای مالیاتی را در کشور داراست. کمااینکه رئیس سازمان امور مالیاتی در حاشیه یازدهمین همایش سیاست های مالی و مالیاتی ایران اعلام کرد شرکت‌‌‌های وابسته به نهادهای انقلابی از مؤدیان خوش‌حساب مالیاتی به حساب می‌آیند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز