خبرگزاری کار ایران

یوسف‌خانی در گفت‌وگو با ایلنا:

کاهش 700 تومانی قیمت مرغ در بازار/ بازگشت مرغ به قیمت 10 هزار و 700 تومان در بازار/ کاهش شدید تقاضا طی چهار ماه اخیر

asdasd
کد خبر : ۶۹۰۱۲۱

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: در حالی که به خاطر تعطیلات هفته گذشته قیمت مرغ تا 11 هزار و 200 تومان افزایش یافته بود، این هفته مجددا به قیمت 10 هزار و 700 بازگشت.

مهدی یوسف‌خانی رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص نوسانات قیمت مرغ در بازار اظهار کرد: تقاضا و عرضه مرغ در بازار همچنان بسیار کم است و بازار با وجود کاهش عرضه مرغ بازهم با کاهش قیمت مواجه است که به خاطر عدم تغییر در میزان تقاضا است.

وی ادامه داد: تقاضا برای خرید مرغ بیش از 4 ماه است که با کاهش بسیار بالایی مواجه شده است.

یوسف‌خانی با اشاره به کاهش 700 تومانی قیمت مرغ نسبت به انتهای هفته گذشته خاطرنشان کرد: قیمت مرغ زنده امروز 7200 تومان، مرغ در کشتارگاه 9700 تومان، تحویل درب واحدهای صنفی 9900 تومان و در خرده فروشی‌ها 10هزار و 700 تومان است و مرغ ثمین هم با همین قیمت در خرده فروشی‌ها عرضه می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در رابطه با دلیل افزایش قیمت مرغ در هفته گذشته تصریح کرد: قیمت مرغ نسبت به اواخر هفته گذشته 700 تومان کاهش داشته است. هفته گذشته به خاطر تعطیلات چند روزه پایان هفته کمی تقاضا افزایش داشت و قیمت مرغ تا 11 هزار و 200 تومان افزایش یافت اما در این هفته میزان تقاضا به روال سابق بازگشت و قیمت مرغ را کاهش داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز