خبرگزاری کار ایران

وزیر جدید راه و شهرسازی:

برنامه های ارائه شده بیشتر از دو صفحه نیست/ وزارت راه و شهرسازی از تکالیف برنامه ششم عقب است

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۰۷۱

وزیر راه و شهرسازی در نخستین روز کاری خود در ساختمان دادمان با تأکید بر اینکه لازم است تا اقدامات این وزارتخانه بازنگری و بازمهندسی شود گفت: به‌گونه‌ای لوکوموتیو وزارت راه و شهرسازی در آینده حرکت خواهد کرد که در جهت تسکین آلام مردم باشد.

 به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی در مراسم استقبال از وی در بدو ورود به ساختمان دادمان این وزارت خانه در جمع معاونان، مدیران ستادی و شرکت‌های تابعه بابیان اینکه از خداوند منان که توفیق خدمت در این جایگاه به بنده ارزانی داشت سپاس گذارم گفت: در این لحظه که در جمع خانواده راه و شهرسازی قرارگرفته‌ام بسیار خرسندم و امیدوارم که به‌عنوان یک خادم بی‌ادعا همراه همدیگر برای مردم شریف و عزیز ایران گام مثبتی برداریم.

وی با ابراز امیدواری از اینکه امیدواریم که اقدامات بعدی وزارت راه و  شهرسازی حاصلی جز ارتقاء رضایت مردم نداشته باشد افزود: انتظارات نمایندگان مجلس در فراکسیون‌ها و کمیسیون‌ها و مطالبات آقای رئیس‌جمهور در خصوص این وزارت خانه را اگر در کنار یکدیگر قرار دهیم متوجه خواهیم شد که وضع موجود نیازمند آسیب‌شناسی است.

وزیر راه و شهرسازی  با تأکید بر اینکه برای تحقق خواسته‌ی نمایندگان مجلس و دکتر روحانی باید یک میثاق مجدد با آرمان‌های امام حسین(ع) در این ایام اربعین ببندیم افزود:با این میثاق مجدد مطمئناً در صورت یاری ائمه اطهار(س) و خداوند می‌توانیم همه ما یک کار متفاوت از قبل در این وزارتخانه انجام دهیم.

اسلامی ادامه داد: بسیاری از فرضیه‌های از پیش تعیین‌شده وجود دارد که در شرایط کنونی کشور پاسخگوی نیازهای جامعه نیست و باید برای به‌روزرسانی این فرضیه‌ها آن‌ها را بازنگری و باز مهندسی کنیم و با یک انسجام عالی و یک حرکت متفاوت از شرایط فعلی عبور کنیم.

وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر برنامه‌ها و اولویت‌های موجود در برنامه ارائه‌شده به مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه که ارائه ‌شده است بیش از دو صفحه نیست زیرا تکالیف و اهداف مشخص وزارت راه و  شهرسازی در برنامه ششم توسعه آمده است که باید تلاش شود با برنامه‌ریزی‌های مدون و ساختار سازی دقیق به اهداف و تکالیف این قانون دست ‌یابیم.

وی بابیان اینکه طبق بررسی‌های صورت گرفته از برنامه ششم توسعه عقب‌ماندگی‌هایی در این وزارتخانه مشاهده می‌شود گفت: همچنین مطالبات آقای رئیس‌جمهور از این وزارتخانه زیاد است اما من می‌دانم که کارمندان این وزاتخانه همگی فرهیخته ، مجرب و توانا هستند و با همدلی و انسجام این دوره را به‌خوبی به پایان می‌رسانند.

اسلامی افزود: باید تغییر نگاه و تغییر رویکرد در اولویت‌های این وزارتخانه باشد زیرا بنده متعهد شده‌ام تا انتظارات مجلس و اهداف برنامه ششم را محقق کنم و در این راه باید همگی نقش خود را ایفا کنیم تا از زمان حداکثر استفاده را ببریم البته مردم نظاره‌گر ما هستند و باید لوکوموتیو ما به‌گونه‌ای حرکت کند که  نتیجه مطلوبی حاصل شود و این نتیجه گرایی را مردم حس کرده و از آلام آن‌ها کاسته شود.

وی در پایان ادامه داد:بنده از لطف شما و همه معاونان و افرادی که در بیرون از وزارت خانه شامل تشکل‌ها و انجمن‌های تخصصی  و افراد حقیقی و حقوقی  که در این مدت سرپرستی همکاری و همدلی کردند همچنین از نمایندگان مردم که به بنده اعتماد کردند تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز