خبرگزاری کار ایران

عضو هیات مدیره طلاوجواهر تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

سکه 235 هزار تومان گران شد/ خرید و فروش رونق گرفت

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۰۴۹

کشتی‌آرای اظهار کرد: قیمت هر قطعه سکه تمام با طرح قدیم 4 میلیون و 250 هزار تومان، سکه تمام با طرح جدید 4 میلیون و 535 هزار تومان، نرخ نیم سکه 2 میلیون و 226 هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و 200 هزار تومان و سکه یک گرمی 680 هزار تومان است. همچنین هر گرم طلای 18 عیار 423 هزار تومان است.

محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با ایلنا در مورد نوسانات بازار سکه و طلا در چند روز اخیر گفت: از دیروز همزمان با افزایش قیمت جهانی طلا ، قیمت طلا و سکه در بازار ایران نیز افزایش داشته است. این افزایش دو دلیل عمده دارد که شامل افزایش نرخ ارز و دیگری افزایش تقاضا است.

وی ادامه داد: این افزایش باعث رشد 235 هزار تومانی سکه در بازار شده است و همچنین افزایش تقاضا حباب سکه را از 300 هزار تومان به 385 هزار تومان رسانده است. در مجموع دادو ستد در بازار برخلاف هفته گذشته رونق گرفته است.

عضو هیات مدیره کمیسیون طلا و جواهر تهران با بیان اینکه آغاز تحریم‌ها مسلما یک شوک قیمتی ایجاد می‌کند، گفت: از مدت‌ها قبل بانک مرکزی و تیم اقتصادی دولت برنامه ریزی‌هایی را جهت کاهش تاثیرات تحریم‌ها پایه‌ریزی کرده‌اند اما تا چه حد موفق شود باید منتظر آینده بود.

کشتی‌آرای با اشاره به آخرین نرخ انواع سکه در بازار گفت: قیمت هر قطعه سکه تمام با طرح قدیم 4 میلیون و 250 هزار تومان، سکه تمام با طرح جدید 4 میلیون و 535 هزار تومان، نرخ نیم سکه 2 میلیون و 226 هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و 200 هزار تومان و سکه یک گرمی 680 هزار تومان است. همچنین هر گرم طلای 18 عیار 423 هزار تومان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز