خبرگزاری کار ایران

چهار انبار و سه سیلوی دولتی روی میز مزایده

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۹۰۳

چهار انبار و سه سیلوی دولتی فردا و در هفتمین روز آبان ماه توسط سازمان خصوصی‌سازی به مزایده گذاشته می‌شود.

به گزارش ایلنا، سه سیلوی دولتی توسط سازمان خصوصی‌سازی فردا (دوشنبه) به مزایده گذاشته می‌شود که بر این اساس قرار است سیلوی ارومیه (سیلوی قائم بتن ارومیه) – منطقه ۸ به ارزش پایه کل ۲۴۶ میلیارد و ۳۸۸ میلیون و ۶۴۰ هزار ریال در این روز به صورت ۲۵ درصد نقد و بقیه اقساط ۳ ساله واگذار شود.

سیلوی مهاباد (منطقه ۸) نیز به ارزش کل پایه ۱۷۵ میلیارد و ۴۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به صورت ۱۵ درصد نقد و بقیه اقساط ۶ ساله و سیلوی قدیم کرمانشاه (سیلوی قائم بتنی کرمانشاه - منطقه ۹ به ارزش کل پایه ۲۰۲ میلیارد و ۱۶۵ میلیون و ۷۵۸ هزار ریال در این روز به مزایده گذاشته می شود. این گزارش می‌افزاید: چهار انبار دولتی هم توسط این سازمان به‌ صورت ۲۵ درصد نقد و بقیه اقساط ۳ ساله فردا (دوشنبه) به مزایده گذاشته می‌شود.

انبار سلماس (انبار ساده سلماس) منطقه ۸ به ارزش پایه کل ۷۰ میلیارد و ۶۲۴ میلیون و ۵۸۴ هزار ریال و مبلغ سپرده شرکت در مزایده به رقم ۲ میلیارد و ۱۱۸ میلیون و ۷۳۷ هزار و ۵۲۰ ریال و انبار بروجن (سیلوی اداری انبار بروجن) منطقه ۱۰ به ارزش پایه کل ۵۲میلیارد و ۹۸ میلیون ریال و مبلغ سپرده شرکت در مزایده به رقم یک میلیارد و ۵۶۲ میلیون و ۹۴۰ هزار ریال در این روز واگذار می‌شوند.

انبار سراوان (سیلوی قائم بتنی سراوان) منطقه ۱۱ به ارزش پایه کل ۳۷ میلیارد و ۷ میلیون ریال و مبلغ سپرده شرکت در مزایده به رقم یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون و ۲۱۰ هزار ریال و انبار خاش (اداری - مسکونی یک واحد - انبار خاش) منطقه ۱۱ به ارزش پایه کل ۲۵ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال و مبلغ سپرده شرکت در مزایده به رقم ۷۵۶ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال نیز فردا روی میز مزایده می‌روند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز