خبرگزاری کار ایران

تهران میزبان نخستین فستیوال ملی معماران و کارفرمایان کشور

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۵۴۸

نخستین فستیوال ملی معماران و کارفرمایان کشور از 21 تا 24 دی ‌ماه سال جاری و همزمان با نهمین نمایشگاه بین‌المللی معماری،خانه مدرن و دکوراسیون داخلی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، این رویداد بزرگ با حضور استادان دانشگاها، دانشجویان، کارشناسان و مهندسان استان های مختلف کشور و در راستای رونق و تحول بنیادین در صنعت معماری و ساخت و ساز برگزار می شود.

 سیدکاظم سید مراد رئیس انجمن صنفی طراحی و معماری با بیان اینکه ضروری است میان معماران و طراحان با سرمایه‌گذاران و سازندگان ساختمان ارتباط و پیوند عمیقی وجود داشته باشد، گفت: در راستای تحقق این هدف، انجمن صنفی طراحی و معماری تصمیم گرفت تا با یک برنامه‌ریزی جامع، نخستین فستیوال ملی معماران و کارفرمایان کشور را همزمان با برگزاری نمایشگاه مرتبط با این حوزه، برگزار کند.

 سید مراد افزود: معرفی توانمندی‌های جامعه معماران، ایجاد ارتباط موثر بین معماران و صاحبان پروژه، معرفی معماران به سرمایه‌گذاران و ارتقای مهارت‌های‌ کسب و کار معماران از جمله محورها و اهدافی است که نخستین فستیوال ملی معماران و کارفرمایان کشور بر پایه آنها برگزار می شود.

وی دعوت از انجمن‌ها، پیمانکاران و کارفرمایان حوزه ساختمان، تبیین راه‌های همکاری موسسات و نهادهای دولتی و خصوصی، ارتقای مهارت‌های کسب‌وکار، درآمدزایی معماران و سازندگان و ثبت حقوق آثار معماری را از دیگر اهداف نخستین فستیوال معماران و کارفرمایان بیان کرد.

رئیس انجمن صنفی طراحی و معماری گفت: در این فستیوال برای نخستین بار گالری ملی معماران جوان در پنج بخش 1- ساختمان‌های مسکونی (تا10طبقه)، 2- ساختمان‌های ویلایی، 3- ساختمان ها و مجتمع های تفریحی‌تجاری 4-طراحی داخلی و 5- آزاد برگزاری خواهد شد که این فرصتی برای نمایش برترین آثار جانبی، پروژه های شاخص و شناسایی معماران جوان و صاحب ایده است.

رئیس انجمن صنفی طراحی و معماری تاکید کرد: از تمامی معماران، طراحان و کارفرمایان جوان دعوت می کنیم تا با مراجعه به وبسایت www.Archifestval.ir و ارائه آثار خود در این گالری مشارکت نمایند.

وی خاطرنشان کرد طی چهار روز برگزاری نخستین فستیوال ملی معماران و کارفرمایان به صورت هم زمان نشست‌ها و پنل‌های تخصصی، کارگاه‌های آموزشی و دوره‌های مدیریتی حوزه معماری اجرا می‌گردد.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر برگزاری نخستین فستیوال ملی معماران و کارفرمایان و همچنین برپایی گالری معماران جوان و ثبت‌نام به پایگاه اینترنتی فستیوال به نشانیwww.archifestival.ir  مراجعه نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز