خبرگزاری کار ایران

رییس اتاق تعاون:

وزیر پیشنهادی اقتصاد علم و عمل در حوزه اقتصاد را توامان دارد

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۰۷۲

بهمن عبدالهی رئیس اتاق تعاون گفت: در شرایط فعلی اقتصاد کشورضرورت ایجاد میکند یک فرد اقتصاد دان که در حوزه اقتصاد کلان کارکرده است و دارای تجربه بالایی در این زمینه است این مسئولیت را بر عهده بگیرد.خوشبختانه دژپسند دارای تمام این شرایط است.

به گزارش ایلنا و به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا) ، رییس اتاق تعاون در ارتباط با ویژگی‌های مثبت دژپسند ادامه داد: دژپسند دارای مدارک تحصیلی در زمینه اقتصاد و همچنین دارای سوابق کاری در حوزه‌های اقتصاد کلان است، وی در سال‌های گذشته سوابق درخشانی را به عنوان معاون وزیر بازرگانی و معاون سازمان برنامه و بودجه دارا است، لذا می‌توان گفت داری علم و عمل به صورت توامان در حوزه اقتصاد است.

وی اظهار امیدواری کرد که حضور دژپسند در منسب وزارت اقتصاد بتواند به حل مشکلات اقتصادی کشور منجر شود.

عبدالهی معتقد است: تعامل وزیر اقتصاد با فعالان بخش غیر دولتی بسیار مهم  است و دژپسند در جلساتی که با اتاق بازرگانی و اتاق تعاون داشته است عنوان کرده  که این تعامل را به حداکثر می‌رساند و این منجر به رونق کسب و کار فعالان اقتصادی شده و بخشی از مشکلات اقتصادی کشور را حل می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز