خبرگزاری کار ایران

معاون مالی فولاد هرمزگان به ایلنا خبر داد:

سود آوری فولاد هرمزگان در شش ماهه نخست سال جاری/صادرات گندله، فولادسازان را در تامین مواد اولیه با مشکل مواجه کرده است

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۴۶۵

معاون مالی و اقتصادی شرکت فولاد هرمزگان، با اشاره به افزایش نرخ ارز و تاثیر آن در صادرات فولاد گفت: خوشبختانه شرکت فولاد هرمزگان در 6 ماهه گذشته با صادرات فولاد، توانست سودی بالغ بر یک هزار و 250 میلیارد تومان به دست بیاورد.

معصومی در گفت‌وگو با خبرنگار بورس ایلنا، یکی از مشکلات صنعت فولاد در صادرات را انتقال و جابه جایی پول عنوان کرد و گفت: ما برای برای حل این موضوع به دنبال راهکار جدید هستیم.

وی با انتقاد از صادرات گندله به عنوان رگ حیاتی فولادسازان و عدم تامین مواد اولیه آن‌ها گفت: پس از اجازه صادرات گندله به معدنی‌ها از سوی دولت، ‌فولادسازان با عدم تامین مواد اولیه مواجه شده‌اند و این امر آنها را برای ادامه کار با مشکل رو به رو کرده است.

وی با اشاره به تحریم‌های اعمال شده گفت: متاسفانه شرایط برای دستیابی به بازار هدف بسیار سخت شده و تحریم‌ها می‌تواند بر عملکرد شرکت‌های فولادی در حوزه فروش تاثیر بگذارد.

وی افزود: اعمال تحریم‌ها باعث شد بخشی از تجهیزات فولادسازان بومی سازی شود، و شرکت فولاد هرمزگان نیز تلاش کرده قبل از 13 آبان ماه سال جاری از طریق ثبت سفارش با ارز نیمایی، بخشی از قطعات و تجهیزات مورد نیاز خود را وارد کشور کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز