خبرگزاری کار ایران

رییس اتاق بازرگانی ایران:

جفای گذشته به تولید را جبران کنید

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۹۹۹

رییس اتاق ایران گفت: امیدواریم با روی کار آمدن آقای رحمانی جفای زیادی که در گذشته به تولید کشور شده جبران شود، زیرا توفیق آینده اقتصاد ایران جز با تقویت بخش‌های مولد اقتصاد میسر نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا در جلسه مشترک پارلمان بخش خصوصی کشور با وزیر پیشنهادی صمت، شافعی رییس اتاق ایران گفت: در گذشته جفای زیادی به تولید شده است.

 به گفته رئیس اتاق ایران، رحمانی از آنجا که در گذشته چند دوره در مجلس شورای اسلامی حضور داشته و رئیس کمیسیون صنعت مجلس بوده گزینه مناسبی برای این وزارتخانه خواهد بود.

وی گفت: وزیر پیشنهادی صنعت، معدن تجارت رابطه خوبی با فعالان اقتصادی در مجلس داشتند و کمیسیون صنعت مجلس در زمان وی بیشترین تعامل را با بخش خصوصی کشور داشته است.

شافعی یادآور شد: امروز وزارت صنعت با مشکلات فراوانی روبرو است و در چنین شرایطی حضور یک نیروی مطلع و قوی که سال‌های سال تجربه ذی قیمتی را در اختیار دارد می‌تواند تاثیر گذار باشد.

وی ابراز امیدواری کرد که وزیر پیشنهادی اعتنای بیشتری برای استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و همچنین برای توفیق در اجرای برنامه‌های وزارت صنعت داشته باشد.

شافعی گفت: امیدواریم با روی کار آمدن آقای رحمانی جفای زیادی که در گذشته به تولید کشور شده جبران شود، زیرا توفیق آینده اقتصاد ایران جز با تقویت بخش‌های مولد اقتصاد میسر نمی‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز