خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه شرکت‌های مسافری در گفت‌وگو با ایلنا:

وزیر جدید ساماندهی حوزه حمل و نقل جاده‌ای را در اولویت قرار دهد/ اسلامی را مرد کار می‌دانیم/ همین که دولت ترمز بخش خصوصی نباشد، کافی است

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۹۲۵

رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافری با بیان اینکه عملکرد آقای اسلامی در وزارت دفاع و استانداری مازندران نشان می‌دهد که وی مرد کار است، گفت: درخواست ما از وزیر جدید راه و شهرسازی این است که متناسب با سهمی که حمل و نقل جاده‌ای از جابجایی بار و مسافر دارد به این حوزه توجه کند.

احمدرضا عامری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره نشست روز گذشته تشکل‌های صنفی با وزیر جدید راه و شهرسازی گفت:‌ با آقای اسلامی روز گذشته جلسه‌ای را برگزار کردیم که نماینده هر یک از تشکل‌های صنفی ایشان را در جریان مشکلات و مطالبات تشکل‌ها و انجمن‌ها قرار دادند.

وی درباره برنامه‌های وزیر جدید راه و شهرسازی گفت: آقای اسلامی هنوز شروع به کار نکرده‌اند که بخواهیم عملکرد ایشان و برنامه‌هایشان را مورد قضاوت دهیم اما سابقه خوبی در استانداری در مازندران و وزارت دفاع داشته است.

رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسافری گفت: همین که مردم مازندران از رفتن وی ناراحت هستند نشان می‌دهد که اسلامی مدیر مردمی است.

وی گفت: با توجه به عملکردشان در دستگاه‌های مختلف وی را مرد کار دیدیم و جلسه‌ای که روز گذشته با نمایندگان تشکل‌ها برگزار شد پیگیری جدی مشکلات را در دستور کار خود قرار داد و امیدواریم در عمل هم پیگیر رفع مشکلات فعالان حوزه حمل و نقل و مسکن باشد.

عامری با اشاره به مطالبات تشکل‌های حمل و نقل از وزیر جدید راه و شهرسازی گفت: برخی از آیین‌نامه‌ها و قوانین که در حوزه حمل و نقل وجود دارد بازدارنده هستند و چوب لای چرخ فعالان این حوزه می‌گذارند.

رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسافری با بیان اینکه حذف مقررات زاید و آیین‌نامه‌های بازدارنده ارتباطی با مشکلات ارزی ندارد که از توان مسئولان خارج باشد، تاکید کرد: همین که دولت ترمزی برای بخش خصوصی نباشد برای ما کافی است و مطالبه جدی ما از آقای اسلامی بازنگری در برخی از قوانین بازدارنده است.

وی افزود: آقای اسلامی را مرد کار می‌دانیم اما باید ببینیم چه اقداماتی برای رفع مشکلات حوزه حمل و نقل به اجرا می‌رساند.

عامری با اشاره به طرح مسائل و مشکلات نمایندگان شرکت‌های حمل و نقلی اظهار داشت: روز گذشته عده‌ای از مشکلات درباره تامین لاستیک و قطعات یدکی حرف زدند اما همکاران ما باید بدانند مشکل تامین لاستیک اساسا ارتباطی به وزارت راه و شهرسازی ندارد و وزارتخانه دیگری باید این مشکل را حل کند.

وی تاکید کرد: حمل و نقل جاده‌ای بیشترین سهم را در جابجایی بار مسافر دارد به طوری که 87 درصد جابجایی‌ها از طریق حمل و نقل زمینی انجام می‌شود بنابراین بیشترین بار وزارت راه و شهرسازی بر دوش فعالان صنف حمل و نقل است اما متاسفانه کمترین توجهات و کمترین اعتبارات به این حوزه تخصیص داده می شود.

عامری گفت: درخواست ما از وزیر راه و شهرسازی این است که متناسب با سهمی که حمل و نقل جاده‌ای از جابجایی بار و مسافر دارد به این بخش توجه کند و ساماندهی این حوزه را در اولویت برنامه کاری خود قرار دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز