خبرگزاری کار ایران

شافعی:

پذیرفتن مسئولیت در این شرایط شبیه رفتن روی مین است/ دژپسند سوابق خوبی دارد

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۸۷۵

شافعی با اشاره به اهمیت وزارت اقتصاد در این شرایط اقتصادی کشور گفت: پذیرفتن مسولیت در این شرایط شبیه روی مین رفتن است و نوعی فداکاری است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، وزیر پیشنهادی اقتصاد صبح امروز در اتاق بازرگانی ایران حضور پیدا کرد.

در ابتدای این جلسه غلامحسین شافعی با اشاره به اهمیت این وزارتخانه در شرایط اقتصادی کشور گفت: پذیرفتن مسولیت در این شرایط شبیه روی مین رفتن است و نوعی فداکاری است.

شافعی ادامه داد: آقای دژپسند سوابق خوبی دارند و همواره از ایشان به عنوان یک کارشناس خبره یاد می‌شده.

وی بیان کرد: وزیر اقتصاد ریاست شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت را به عهده دارد و این شورا می‌تواند در صورت عملکرد قوی و استفاده از ظرفیت‌ها کمک شایانی به بخش خصوصی کند.

وی ادامه داد: ریاست شورای مقررات زدایی نیز یکی دیگر از مسولیت‌های وزیر اقتصاد است و خروجی‌های این شورا برای ما بسیار مهم است، افرادی که در این جلسه حضور دارند از فعالان بخش خصوصی هستند و اگر تعامل لازم بین دو دولت و بخش خصوصی به وجود آید، می‌توانیم بسیاری از مشکلات را حل کنیم اگر شما امروز برنامه‌های خود را اعلام کنید فعالان بخش خصوصی توصیه‌هایی دارند که می‌تواند به شما کمک کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز