خبرگزاری کار ایران

وزیر ارتباطات خبر داد:

تصویب بسته حمایتی از خدمات بخش فناوری

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۶۰۰

بسته حمایتی برای خدمات حوزه فناوری اطلاعات برای مقابله با آثار ناش از نوسانات نرخ ارز در جلسه ستاد مقاومتی تصویب شد.

به گزارش ایلنا ، محمدجواد آذری جهرمی در حاشیه شصتمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی، گفت: بسته ۱۴ بندی برای اجرا مصوب کردیم که عمده آن به فناوری اطلاعات و بخش فضایی و ... برمی‌گردد.

وی افزود: امیدواریم این مصوبات به اجرا برسد و با اجرای آن رشد بازار را تضمین و مدیریت کنیم.

جهرمی با اشاره به چشم‌انداز امیدبخش کسب و کارهای نوپا افزود: طرح نوآفرین منتظر ارسال به دولت است و باید موانع داخلی را کم کنیم تا کسب و کارهای نوپا با شتاب بیشتری به حرکت خود ادامه دهند.

وزیر ارتباطات با اشاره به انتشار شایعات تغییرات برخی از تعرفه‌های ارتباطی اظهار کرد: بازار کششی برای افزایش قیمت ندارد و تعرفه‌ها نیز تغییری نکرده؛ بنابراین با توجه به اینکه درآمدها در این حوزه ریالی و هزینه سرمایه گذاری ارزی است، نیاز به تدبیر و حمایت بخش دولتی دارد.

جهرمی با بیان اینکه دولت باید در این حوزه تسهیلات ارائه دهد، گفت: تسهیلات انواع مختلفی دارد که نوع اول این است که هزینه‌های توسعه مانند مالیات اپراتورها، هزینه های گمرکی و ... را کم کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه دولت در شرکت مخابرات سهام دارد که باید سود این سهام را به خود مخابرات بازگرداند، تصریح کرد: همه سهامداران باید سودهای سالانه را برگردانند و در این شرکت سرمایه گذاری کنند و تمهیداتی که اندیشیده شده از این جنس بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز