خبرگزاری کار ایران

در اطلاعیه سازمان گسترش و نوسازی صنایع مطرح شد؛

خودروسازان حق افزایش خودسرانه قیمت ندارند/ قیمت‌های بازار آزاد خودرو باید کاهش یابد

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۳۳۷

سازمان گسترش و نوسازی صنایع (ایدرو) در رابطه با موضوع افزایش قیمت خودرو اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا، در این اطلاعیه آمده است: با توجه به اینکه  برخی برداشت‌های غیرواقعی مبنی بر گران شدن خودرو از گفت‌وگوی دیروز معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل ایدرو صورت پذیرفته است به اطلاع می رساند چنانچه در این گفت‌وگو به صراحت بیان شده خودروسازان مجوز و حق افزایش قیمت را ندارند.

بدیهی است ارایه پیشنهاد اصلاح قیمت از سوی خودروسازان به مراجع ذیربط از قبیل سازمان حمایت و ستاد تنظیم بازار؛ ضرورتا به مفهوم پذیرش آن درخواست نخواهد بود و ارایه پیشنهاد و تقاضای بررسی کارشناسی از سوی بسیاری از  صنوف تولیدی به این مراجع به طور مستمر انجام می گیرد و منحصر به صنعت  خودرو نمی‌باشد.

سازمان گسترش و نوسازی صنایع(ایدرو)، چنانچه در گفت‌وگوهای اخیر رییس محترم سازمان مکرراً تصریح شده؛ معتقد است قیمت های فعلی بازار آزاد خودرو غیرواقعی، کاذب و ناشی از التهاب های روانی ماه های اخیر است و ضرورت دارد قیمت ها تا سطح منطقی شدن برای مصرف کنندگان محترم کاهش یاید.

بدیهی است این سازمان تمام توان خود را برای جلوگیری از سوداگری و التهاب آفرینی به منظور افزایش کاذب قیمت خودرو در بازار آزار به کار خواهد بست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز