خبرگزاری کار ایران

آمبولانس‌های پیشرفته ایران خودرو دیزل به ناوگان وزارت بهداشت پیوست

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۱۵۰

به منظور نوسازی ناوگان اورژانس کشور، درمراسمی با حضور وزیر بهداشت، مدیران عامل ایران خودرو،ایران خودرو دیزل وجمعی از مدیران ارشد این گروه صنعتی ، 300 دستگاه آمبولانس به ناوگان وزارت بهداشت تحویل داده شد.

به گزارش ایلنا،‌  در این مراسم که صالحی‌نیا معاون امور صنایع و قناتی مدیر کل صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنایع، معدن و تجارت حضور داشتند 300  دستگاه آمبولانس اسپرینتر 315 به صورت تجهیز شده توسط شرکت ایران خودرو دیزل در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفت.

این آمبولانس‌ها بر پایه خودرو ون اسپیرنتر 315 دیزلی مرسدس بنز با موتور  OM651 DE 22LA و قدرت 150 اسب بخار و گیربکس دستی 1+6 دنده، تولید شده اند. از جمله امکانات فنی آنها می‌توان به فرمان هیدرولیک با قابلیت تنظیم ارتفاع، سیستم ترمز هیدرولیک و سیستم‌های کمکی ABS، ASR، EBD،ESP  اشاره کرد.

شیشه‌بالابر برقی، صندلی قابل تنظیم راننده و کمک‌راننده، چراغ مه‌شکن، گرمکن شیشه درب‌های عقب و شیشه جلو، قفل مرکزی، فیلتر جداکننده آب و گازوئیل، کروز کنترل، بخاری درجا آب گرم، چراغ Day Light و دو درب کشویی در طرفین از جمله دیگر امکانات این محصول است که می‌تواند به‌عنوان خودروی آمبولانس کلاس B  بخشی از نیاز کشور را برطرف کند.شرکت معتبر Gifa فرانسه به عنوان کاربری‌ساز آمبولانس در تجهیز و تبدیل این خودروها مشارکت داشته است.

در این آمبولانس‌ها از پیشرفته‌ترین تجهیزات استفاده شده که شامل زیرسازی قوی و عایق‌کاری و کف‌سازی یکپارچه مقاوم در برابر سایش، دیوار جداکننده به همراه پنجره و پرده، کابینتPVC  با شیشه‌های تلقی شفاف، نیمکت کامل صندوق‌شونده، صندلی پرستار، برانکارد اصلی POWER Assisted، ونتیلاتور است.

همچنین این آمبولانس ها به دستگاه DC شوک، 6 عدد خروجی 220 ولت و 12 ولت، کیف احیاء، ساکشن پرتابل، دو سیلندر اکسیژن مجهز به مانیتور، پانل محافظ الکتریکی، کپسول آتش‌نشانی، هواکش سقفی، سیستم گرمایش و سرمایش، آویز سِرُم، آژیر و میکروفن، نمایشگر و تنظیم کننده دمای کابین بیمار، Base Support الکترو پنوماتیک تجهیز شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز