خبرگزاری کار ایران

فردا؛ آغاز بکار نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در صنایع معدنی ایران

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۷۷۰

هفتمین نمایشگاه سالانه فرصت های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران (MINEX 2018)فردا با حضور مقامات وزارت صنعت، معدن وتجارت، سازمان نظام مهندسی معدن ایران، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور و برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) گشایش می یابد.

به گزارش ایلنا؛ در این نمایشگاه که یکی از بزرگترین نمایشگاه های معدنی خاورمیانه محسوب می شود، بیش از 200 شرکت و بنگاه اقتصادی به مدت سه روز؛ نوین ترین تولیدات،صنایع، تجهیزات و خدمات خود را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار می دهند.

این رویدادها با حمایت سازمان نظام مهندسی معدن ایران، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور و همه تشکل های مرتبط با این صنعت برگزار می گردد.

 برگزاری 50 کارگاه علمی و تخصصی توسط گروه های آموزشی مجرب و با حضور متخصصان و اساتید دانشگاه ها و با مشارکت و همکاری دانشگاه های معدنی، سازمان ها و تشکل های معدنی کشور از دیگر برنامه های جنبی نمایشگاه و کنفرانس است که با توجه به نیاز بخش معدن طراحی شده که بعضا برای اولین بار برگزار می گردد.

 معرفی پتانسیل های صنعت معدنی مناطق مختلف ایران و دعوت از سفرای برخی کشورها از جمله کشورهای مختلف اروپائی برای جلب و جذب سرمایه گذاری در این حوزه ها ، یکی از برنامه های اصلی هفتمین نمایشگاه و کنفرانس فرصتهای سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران است.

جمهوری اسلامی ایران بیش از 55 میلیارد تن ذخایر مواد معدنی و بیش از 66 نوع ماده معدنی دارد لذا برگزاری این نمایشگاه فرصتی است تا در چهارچوب اقتصاد مقاومتی، تلاش شود تا صنعت معدن را جایگزین صنعت نفت کرد.

هفتمین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری درمعدن و صنایع معدنی از 17 تا 19 مهرماه هر روز از ساعت 10 تا 17 در شیستان مصلی بزرگ امام خمینی (ره) آماده بازدید علاقمندان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز