خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در گفت‌وگو با ایلنا:

روند کاهشی فلرینگ 5 پالایشگاه عسلویه/ شاخص‌های جهانی زیست محیطی در پالایشگاه‌ها رعایت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۱۵۸

مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه با انجام اقدامات مناسب میزان فلرینگ 5 پالایشگاه اول روند کاهشی داشته است، گفت: کاهش میزان فلرینگ پالایشگاه‌های جدید نیز در سال‌های آینده در دستور کار این شرکت قرار دارد.

هادی هاشم‌زاده فرهنگ؛ مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در گفت‌وگو با ایلنا گفت: در مدیریت تعمیرات اساسی علیرغم افزایش تعداد پالایشگاه‌ها کاهش روزهای تعمیرات اساسی همواره مدنظر و مورد توجه است.

وی با بیان این مطلب گفت: در 8 سال گذشته طبق برنامه همواره روزهای توقف در زمان تعمیرات اساسی کاهش پیدا کرده است.

فرهنگ افزود: در سال جاری نیز با اضافه شدن فازهای 17، 18، 19، 20 و 21 باز هم این روند کاهش روزهای تعمیرات اساسی در برنامه کاری همکاران در مجتمع گاز پارس جنوبی است.

مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه به بهبود شاخص‌های ایمنی و محیط زیستی در این شرکت اشاره کرد و گفت: از منظر شاخص‌های ایمنی دو شاخص LTIF و TIRI در مقایسه با شاخص‌های OGP روند مناسبی داشته است.

وی با بیان اینکه مدیریت اصول و الزامات HSE یکی از چالش‌های مهم عملیات پایدار و ایمن پالایشگاه است، اظهار داشت: در سالیان اخیر با انجام اقدامات مناسب میزان فلرینگ 5 پالایشگاه اول روند کاهشی داشته و فعالیت‌ها برای کاهش این مقادیر نیز ادامه دارد.

فرهنگ افزود: کاهش میزان فلرینگ پالایشگاه‌های جدید نیز در سال‌های آینده در دستور کار این شرکت قرار دارد.

وی در خصوص انتشار گازهای گلخانه‌ای گفت: در حال حاضر مجتمع از این منظر زیر شاخص OGP قرار دارد و در ادامه نیز با تمرکزی ویژه فعالیت‌های لازم صورت می‌گیرد تا با اضافه شدن پالایشگاه‌های جدید از شاخص عبور نکنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز