خبرگزاری کار ایران

بزرگداشت روز ملی دامپزشکی برگزار شد/ تقدیر از شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه به عنوات توزیع کننده برتر

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۸۹۷

مراسم بزرگداشت روز ملی دامپزشکی با حضور وزیر جهاد کشاورزی و برترین غعالان حوزه دامپزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، مراسم بزرگداشت روز ملی دامپزشکی با حضور وزیر جهاد کشاورزی و برترین فعالان حوزه دامپزشکی صبح امروز 14 مهرماه همزمان با روز ملی دامپزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

در این همایش از نمونه های دامپزشکی کشور با حضور وزیر جهاد کشاورزی با اهدای لوح تقدیر شد. دکتر محمدی مدیرعامل شرکت فروشگاه های رفاه نیز تندیس فعال برتر و توزیع کننده نمونه در حوزه دامپزشکی را از دست وزیر جهاد کشاورزی دریافت کرد.

در همایش روز ملی دامپزشکی وزیر جهاد کشاوزی ضمن قدردانی از جامعه دامپزشکی کشور در تامین سلامت عمومی جامعه و تغذیه انسان ها،اظهار داشت اگر بخشی از نقشی که دامپزشکان کشور در تامین غذای سالم و پروتئین کشور ایفا می کنند دچار نارسایی شود،خسارت های زیادی بر جای خواهد گذشت.

وی ادامه داد:هرجا که نارسایی پیش آید و یا نوعی بیماری اپیدمی شود،برای تولیدکننده بحران اقتصادی ایجاد می شود.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به شیوع بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان تصریح کرد:کشور ما چند سالی است که درگیر بیماری فوق حاد پرندگان شده که در سال گذشته به اوج خود رسید و آثار سوئی بر جا گذاشت و به رغم حمایت های دولت و مجلس،خسارت های جبران ناپذیری از این ناحیه به بعضی از واحدهای صنعت طیور وارد شد.

حجتی ارزش تولیدات دامی کشور را بیش از ۱۵ میلیارد دلار عنوان کرد و گفت:ما یکی از صادرکنندگان عمده مواد لبنی در منطقه هستیم و این جایگاه با تلاش و پیگیری دست اندرکاران بخش دام و به ویژه دامپزشکی به دست آمده است.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان این که ایران جزو ۱۰ کشور برتر تولیدکننده مرغ و تخم مرغ در دنیاست، اذعان داشت:این صنعت روز به روز در حال توسعه است و این توسعه مرهون خدمت و حضور به موقع دامپزشکان در گوشه و کنار کشور است.

وی در عین حال گفت:جامعه دامپزشکی ما نباید از کمبود منابع،تجهیزات و امکانات رنج ببرد و امیدوارم نارسایی‌ها برطرف شود.

رییس سازمان دامپزشکی، فعالان برتر حوزه دامپزشکی و معاون سازمان حفاظت از محیط زیست نیز از سخنرانان این مراسم بودند.

در این همایش از نمونه‌های دامپزشکی کشور با حضور وزیر جهاد کشاورزی با اهدای لوح تقدیر شد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز