خبرگزاری کار ایران

سردار اشتری در جمع خبرنگاران خبر داد:

حضور مستمر و نامحسوس پلیس در بازار ارز

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۶۸۳

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به دستگیری عاملان اختلال بازار ارز گفت: اقدامات اطلاعاتی پلیس در این زمینه به صورت غیرآشکار و شبانه‌روزی انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده ناجا در مراسم رونمایی از فناوری‌های نوین پلیس پیشگیری ناجا در حوزه کلانتری و پاسگاه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه با تاکید رهبر معظم انقلاب کار‌های خوبی در حوزه فناوری در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها صورت گرفته است، اظهار داشت: امروز نیروی انتظامی با حضور نیرو‌های متدین و جهادی و تجهیزات به دستاورد‌های خوبی رسیده است.

وی ادامه داد: سامانه ارجاع پرونده‌های قضایی یکی از مهم‌ترین سامانه‌هایی است که به صورت آزمایشی در چند استان رونمایی خواهد شد و هدف آن افزایش سرعت، دقت و صحت عمل است که استفاده از این سامانه می‌تواند رضایت‌مندی مردم را داشته باشد.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: برای رعایت حقوق متهمان در تحت نظرگاه، کلانتری‌ها به دوربین مجهز شده‌اند که به صورت متمرکز می‌توان تصاویر را دید. بر این اساس، قدرت پایش تصویر وجود دارد و دقت در نگه‌داری متهمان بالاتر می‌رود.

سردار اشتری ادامه داد: نظارت بر گشت‌ها در فاتب صورت گرفته و تحت پایش تصویری است که می‌تواند نقش مهمی در نظارت داشته باشد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر حضور ماموران ناجا در بازار ارز اظهار داشت: از ماه‌های گذشته با درخواست دستگاه قضا در عرصه‌های مختلف حضور پیدا کردیم و نتایج خوبی به دست آمد. بخشی از افرادی که در اختلال بازار ارز دخالت داشتند، توسط ناجا شناسایی و دستگیر و تحویل دستگاه قضا شده‌اند.

فرمانده ناجا ادامه داد: اقدامات اطلاعاتی پلیس در این زمینه به صورت غیرآشکار و شبانه‌روزی انجام می‌شود و اشراف اطلاعاتی خوبی داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز