خبرگزاری کار ایران

نوبخت:

شرمنده مردم هستیم/ مشکلات را از سر راه تولید برمی‌داریم

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۶۲۲

محمدباقر نوبخت باعذرخواهی از مردم و تولیدکنندگان بابت نوسان قیمت‌ها گفت: شرمنده مردم هستیم.

محمدباقر نوبخت در جمع خبرنگاران در قزوین گفت: علیرغم تحریم ها و مشکلات پیش رو، امروز توانایی آن را داریم تا از اعتبارات ریالی تأمین‌شده برای ایجاد اشتغال و تولید استفاده کنیم.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور گفت: برای ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت برای واحدهای تولیدی که در حال فعالیت هستند، پیش‌بینی لازم صورت گرفته تا بتوانیم مواد اولیه آن‌ها را از طریق تسهیلات و وجوه اداره شده تأمین کنیم.

 معاون رئیس‌جمهور تصریح کرد: با موافقت شورای هماهنگی و سران سه قوه برای برخی واحدهایی که فعال هستند ولی نوسانات ارزی و افزایش هزینه تولید سبب ایجاد مشکل برای آن‌ها شده، علاوه بر اعتبارات فعلی، معادل یک میلیارد دلار اختصاص داده‌ایم.

وی با عذرخواهی از تولیدکنندگان بابت شوکی که به بازار وارد شده و برای برخی واحدها ایجاد مشکل کرده است،گفت: تلاش خواهیم کرد تا به‌سرعت مشکلات برطرف شود.

نوبخت با اشاره به ظرفیت شهرک صنعتی کاسپین در قزوین گفت: این ظرفیت‌ها بیانگر توانمندی ایران در تولید و صنعت است. خوشبختانه فرصت برای سرمایه‌گذاری خارجی هم مهیا شده است و ما نیز  از آن حمایت می‌کنیم.حضور سرمایه‌گذار فرانسوی در قزوین مصداق شرایط خوب کشور برای خارجی‌هاست و ما هم مصمم هستیم باسیاست‌گذاری اصولی و درست بتوانیم به‌سرعت همه مشکلات واحدهای تولیدی را برطرف کنیم.

وی تاکید کرد: تولیدکنندگان و مردم مطمئن باشند اجازه نخواهیم داد مشکلات تولید ادامه پیدا کند و در این راستا با کمک وزرا برنامه‌ریزی‌شده تا از نزدیک با واحدهای تولیدی در ارتباط باشیم. هیات دولت هم بدون تعطیلی و با کار میدانی در تلاش است تا مشکلات و موانع تولید را حل کند و به‌زودی از این مقطع عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز