خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آبفای هرمزگان در گفت‌وگو با ایلنا:

هیچ مهاجرتی در هرمزگان به خاطر کم‌آبی رخ نداده است/ هیچ روستایی به دلیل بحران آبی خالی از سکنه نشد

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۳۷۴

مدیرعامل آب و فاضلاب استان هرمزگان تاکید کرد: هیچ گونه کوچ و مهاجرتی در سطح استان به خاطر مشکل کم آبی رخ نداده است.

امین قصمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان در گفت‌‌‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب درباره کوچ و مهاجرت در سطح استان به دلیل مشکل کم‌آبی گفت: ما با اقداماتی که انجام دادیم به هیچ وجه اجازه ندادیم مشکلی با نام مهاجرت در استان اتفاق بیفتد. 

وی با بیان اینکه با مشارکت و همکاری دستگاه‌‌های مختلف حداقل نیاز آبی مردم را در همه بخش‌‌ها تامین کردیم، اظهار داشت: کمترین اعتراض و تنش را در سطح استان هرمزگان داشتیم و همواره پاسخگوی نیاز آبی مردم بوده‌‌ایم. 

مدیرعامل آب و فاضلاب استان هرمزگان افزود: نگرانی‌‌‌‌ها را با مردم در میان گذاشتیم، با سمن‌‌‌ها و NGOها جلسات متعددی برگزار کردیم، همچنین از افراد صاحب نفوذ در محلات برای جلب مشارکت مردم جهت عبور از شرایط بدآبی استفاده کردیم. 

قصمی با بیان اینکه هیچ روستایی در هرمزگان به دلیل بحران آبی خالی از سکنه نشد، تصریح کرد: ما برنامه‌‌‌ها و پروژه‌‌‌‌هایی در شرایط بحران آبی و مالی شروع کردیم که شاید در شرایط بهینه مالی اجرا نمی‌‌شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز