خبرگزاری کار ایران

رسولی خبرداد:

استفاده از ظرفیت ناوگانی حمل و نقل جاده‌ای و راه آهن کشور برای تسریع در حمل کودهای کشاورزی

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۷۶۵

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی از تسریع در حمل کودهای شیمیایی خبرداد.

به گزارش ایلنا و به نقل از شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، مهدی رسولی مدیر عامل شرکت خدمات حمایتی بااعلام این خبر اظهار کرد: باعنایت به مقطع حساس کشت پاییره و لزوم حمل هرچه سریع تر کودهای شیمیایی تدارک شده به مراکز مصرف طی امروز جلسات هماهنگی فی مابین شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده یی کشور برگزار و طی توافق به عمل آمده مقرر شد که ظرفیت ناوگان حمل و نقل جاده‌ای سازمان مذکور در خدمت حمل نهاده‌های کشاورزی به ویژه کودهای شیمیایی قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی افزود: از روسای سازمان های جهادکشاورزی درخواست کردیم که از ظرفیت ایجاد شده مذکور حداکثر بهره برداری را کنند.

رسولی در ادامه گفت: طی امروز جلسات هماهنگی فی مابین شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل و معاونین شرکت راه آهن جمهوری اسلامی برگزار و مقرر گردید که ظرفیت حمل ریلی کشور نیز در خدمت حمل نهاده های کشاورزی به ویژه کودهای شیمیایی قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی تاکید کرد: طبق این هماهنگی و در اولین مرحله تعداد 260 واگن مسقف برای حمل کود تخصیص داده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز