خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار در گفت‌وگو با ایلنا:

قیمت سیب زمینی در خرده فروشی‌ها 4500 تومان است/ فروش سیب‌زمینی با خاک شایعه است/ با متخلفان برخورد می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۲۸۳

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار گفت: طبق گزارشات میدانی اتحادیه، قیمت این محصول حدود 4100 تا 4500 تومان بوده است. این محصول در میدان میوه و تره‌بار به وفور یافت می‌شود و کمبودی وجود ندارد.

اسدالله کارگر رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص فیلم فروش سیب زمینی همران با خاک باقیمت 4500 تومان در فضای مجازی اظهار کرد: این فیلم ساختگی است و نوساناتی که در قیمت این محصول به وجود آمده باعث ایجاد شایعه و جوسازی شده است.

وی افزود: طبق نظارت میدانی که خود من داشتم در سطح شهر بهترین نوع سیب زمینی 4100 تومان در خرده فروشی عرضه می‌شود که اجازه دست‌چین کردن هم داده می‌شود. این موضوعات شایعه پراکنی است و باید قصد و غرض این افراد را بدانیم.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار در ادامه تصریح کرد: برخی خبرگزاری‌ها هم قیمت سیب زمینی را 5500 تومان عنوان کردند اما طبق گزارشات میدانی اتحادیه قیمت این محصول حدود 4100 تا 4500 تومان بوده است. این محصول در میدان میوه و تره‌بار به وفور یافت می‌شود و کمبودی وجود ندارد.

کارگر در رابطه با نظارت اتحادیه بر تخلفات تصریح کرد: اتحادیه 100 درصد با متخلفان برخورد می‌کنیم. ما در خط مقدم برخورد با متخلفان هستیم و مردم با ما در ارتباط هستند بنابراین ما در این خصوص به شدت مصمم هستیم. مردم در صورتی که تخلفی از این دست را مشاهده کردند با شماره55662380 تماس بگیرند و به ما اطلاع دهند. ما حتما با متخلفان برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز