خبرگزاری کار ایران

با تمدید گواهینامه های CARES و CE MARK صورت گرفت:

تأیید مجدد محصولات ذوب آهن اصفهان برای صادرات به اتحادیه اروپا

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۲۹۰

با انجام دو دوره ممیزی خارجی که به مدت 5 روز در ذوب آهن اصفهان صورت گرفت گواهینامه CARESجهت صادرات میلگرد به انگلستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس و همچنین گواهینامه CE MARK به منظور صادرات محصول به کشورهای عضو اتحاد اروپاتمدید اعتبار گردید.

به گزارش ایلنا، مهندس شیرین پرور مدیر کیفیت فراگیر  ذوب آهن اصفهان ضمن اعلام خبر فوق افزود: ممیزی سه روزه تمدید گواهینامه CARESطی روزهای 15 الی 17 مرداد ماه توسط سرممیز موسسه مذکور  ودر مدیریت های مرتبط انجام گردید که با توجه به عدم مشاهده هیچ گونه عدم انطباقی گواهینامه CARESتمدید اعتبار گردید .

در جلسه اختتامیه این ممیزی که با حضور معاونین مدیرعامل و مدیران بخش های مرتبط  شرکت برگزار گردیدسرممیز موسسهCARESضمن ابراز رضایت کامل از عملکرد شرکت در این ارتباط ، ذوب آهن اصفهان را به یک دانشگاه بزرگ تشبیه نمود.

وی همچنین ضمن قدردانی از همکاری و عملکرد کلیه کارکنان شرکت ، کیفیت محصولات تولیدی  آن را در حد بسیار بالایی دانست که قابلیت صادرات به تمام نقاط دنیا را دارا می باشد .

لازم به ذکر است که ذوب آهن اصفهان تنها دارنده گواهینامه CARES در ایران می باشد .همچنین ممیزی 2 روزه تمدید گواهینامهCE MARKبرای سال پنجم در ذوب آهن اصفهان طی روزهای 20 الی 21 مرداد ماه توسط سرممیز موسسه VERUSاز کشور اسپانیا با موفقیت انجام گردید . در این ارتباط مهندس شیرین پرورمدیر کیفیت  فراگیرشرکت ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های کلیه مدیریت های مرتبط اظهار داشت : در این ممیزی الزامات گواهینامه CE مورد ممیزی قرار گرفت و با توجه به اینکه هیچ گونه عدم انطباقی توسط سرممیز خارجی در نمونه های اخذ شده از محصولات و مستندات مورد بررسی مشاهده نگردید گواهینامه CE نیزبرای سال پنجم تمدید گردید . سرممیز موسسهVERUSهمچنین از عملکرد ذوب آهن  اصفهان در انطباق با نیازمندی های مرتبط و کیفیت بالای محصولات  ذوب آهن رضایت کامل خود را اعلام نمود ه و دستیابی و افزایش سهم در کشورهای اروپایی برای ذوب آهن  راکاملا  هموار وامکان پذیر دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز