خبرگزاری کار ایران

درگفتگو با ایلنا مطرح شد؛

استفاده از فارغ التحصیلان بیکار در طرح «همیار طبیعت»

asdasd
کد خبر : ۶۶۹۰۸۰

مدیرعامل اتحادیه سراسری شرکت های تعاونی منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: استفاده از فارغ التحصیلان بیکار در طرح ملی "همیار طبیعت"باعث ایجاد امید به زندگی در آنها شده و هم اشتغالزایی انجام شده است.

حسین رضایی مدیرعامل اتحادیه سراسری شرکت های تعاونی منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص طرح همیار طبیعت و عملیاتی شدن آن اظهار کرد: برای اجرای طرح همیار طبیعت در استان‌ها و شهرستان‌ها از فارغ التحصیلان بی‌کار استفاده کرده‌ایم. این طرح یکی از اقدامات استراتژیک اتحادیه محسوب می‌شود.

وی در رابطه با میزان پیشرفت این طرح خاطرنشان کرد: تمام سازمان جنگلها و مراتع، یگان ویژه جنگل‌داری، بخشداری‌ها و ده‌یاری‌ها،‌نیروی هوایی و زمینی ارتش، سازمان امور عشایری و سازمان دانش‌آموزی در مدت اجرای این طرح که 4 ماه از آن می‌گذرد همیشه حضور فعال داشته‌اند. استفاده از فارغ التحصیلان بیکار هم باعث ایجاد امید به زندگی در آنها شده و هم اشتغالزایی کرده است.

رضایی اظهار داشت: در این طرح بخش‌های مختلفی اعم از دامپروری، جنگل‌داری و محاظت از مراتع و برگزاری دوره‌های آموزشی در خصوص محیط زیست و منابع طبیعی گنجانده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز