خبرگزاری کار ایران

سازمان هواپیمایی اعلام کرد:

بازگشت 81500 حاجی از سفر حج/ عملیات فردا به پایان می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۶۷۶

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از بازگشت 81500 حاجی از مکه مکرمه تا پایان روز 23 شهریورماه خبرداد و گفت: عملیات بازگشت حجاج به کشور فردا پایان می یابد.

به گزارش ایلنا،‌ رضا جعفرزاده اظهارداشت: تا روز 23 شهریورماه، از مجموع 301 پرواز انجام شده 177 پرواز شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و 124 پرواز دیگر را شرکت هواپیمایی سعودی بعهده داشتند.

وی با بیان اینکه عملیات بازگشت فردا 25 شهریور پایان می یابد، گفت: میانگین تاخیرات پروازهای دو شرکت مذکور کمتر از یکساعت بوده است.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه دغدغه محوری سازمان ایمنی و بی خطری پروازهاست، افزود: سازمان هواپیمایی کشوری در جریان عملیات حج تمتع امسال، گزارشی مبنی بر کوتاهی، تعلل و یا سهل انگاری در انجام وظایف و سرویس دهی بخش های مختلف، دریافت نکرده است.

وی با موفق ارزیابی کردن عملیات حج تمتع 97، اظهارداشت: انسجام  و هماهنگی تمامی مجموعه های دخیل در امور حج تمتع، اعم از رئیس و مسئولان حج و زیارت، تلاش های سرپرست حجاج ایرانی، شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی جهت آماده سازی و سرویس دهی 19 فرودگاه کشور، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، همکاری نزدیک شرکت قشم ایر با این شرکت، گمرک، نیروهای امنیتی، انتظامی و حراست مستقر در فرودگاهها از مجموعه عوامل دخیل در این دست آورد معنوی بوده اند.

گفتنی است، فرودگاه امام خمینی(ره) با پذیرش تعداد 21375 نفر حاجی و انجام 81 سورتی پرواز و پس از آن فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد نیز به ترتیب پرترافیک ترین فرودگاه‌ها در عملیات حج‌تمتع 1397 به شمار می‌روند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز