خبرگزاری کار ایران

رئیس کل بیمه مرکزی:

تعامل پلیس راهور و بیمه موجب کاهش تخلفات رانندگی می شود

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۰۷۷

رئیس کل بیمه مرکزی گفت: تعامل میان پلیس راهور و صنعت بیمه به کاهش حوادث و تخلفات منتهی می شود.

 به گزارش ایلنا، روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی روز پنجشنبه اعلام کرد، «غلامرضا سلیمانی» در دیدار با فرمانده راهنمایی و رانندگی کشورمان افزود: صنعت بیمه به عنوان پشتیبان راکبان وسائط نقلیه همواره چتر گسترده ای برای آرامش و امنیت مردم محسوب می شود و ماموریت های پلیس راهنمایی و رانندگی نیز با زندگی روزمره مردم درآمیخته است.

وی همچنین با قدردانی از تلاش های شبانه روزی پلیس راهور در کاهش سوانح، جانباختگان و مصدومان جاده های کشور، تصریح کرد: موفقیت صنعت بیمه در گرو توفیق پلیس در انجام وظایف خود است و بی شک در رشته های بیمه ای ثالث و بدنه به همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی نیاز داریم.

سلیمانی با اشاره به تجربه کشورهای پیشرفته در حوزه پیشگیری و استفاده آنان از تجهیزات و فن آوری های نوین برای کاهش سوانح، خاطرنشان کرد: صنعت بیمه برای پیشگیری از بروز تخلف ها و تقلب های بیمه ای نیاز مبرمی به فرهنگ سازی دارد و ما در این مسیر، حضور پلیس و رسانه ها را در کنار خود احساس می کنیم.

رییس شورای عالی بیمه با تاکید بر این نکته که کاهش خسارات مرتبط با راهنمایی و رانندگی در کیفیت نرخ و شرایط بیمه ای اثر مستقیمی دارد، اظهار کرد: هر چقدر خسارت کمتری پرداخت کنیم به طور قطع می توانیم نرخ بیمه نامه ها را کاهش دهیم که این امر نیز مستلزم تعامل پلیس و صنعت بیمه است.

رییس کل بیمه مرکزی اضافه کرد: ارائه سرویس مناسب توسط صنعت بیمه می تواند رضایت عمومی و امنیت اجتماعی را در پی داشته باشد که تحقق این امر از ماموریت های اصلی پلیس نیز به شمار می رود.

وی با ابراز خرسندی از فعالیت های سردار «تقی مهری» فرمانده پلیس راهور ناجا و همکاران ایشان، آمادگی کامل بیمه مرکزی و صنعت بیمه را در تمامی ابعاد اعلام کرد و گفت: تبادل اطلاعات و شفاف سازی دستگاه های مرتبط به کاهش تخلفات و همچنین سوانح رانندگی منتهی خواهد شد.

رییس کل بیمه مرکزی و فرمانده پلیس راهور ناجا و هیات همراه با حضور در آرامگاه شهدای گمنام نسبت به شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز