خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول در گفت‌وگو با ایلنا:

اخذ مالیات از فروشندگان مزدا3/ هیچ تخلفی در پیش فروش سایپا رخ نداده است

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۳۱۲

مطابق شاخص‌هایی که جزئیات آن در آینده منتشر خواهد شد مقرر شد از افرادی که ماشین را به قصد فروش و درآمدزایی ثبت‌نام کرده بودند، مالیات بر درآمد اتفاقی گرفته شود.

یک مقام مسئول در وزارت صمت در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص پیش‌فروش خودروهای داخلی و شائبه‌هایی که در مورد نحوه فروش آنها به وجود آمده است، گفت: تمام پیش فروش‌های خودروسازان داخلی تحت نظارت و بازرسی است و هیچ گونه رانتی وجود ندارد.

وی ادامه داد: در خصوص پیش فروش خودروی مزدا 3 گروه بهمن نتیجه بررسی‌ها این بوده که هیچ تخلفی در ثبت‌نام وجود نداشته است و فقط به علت استقبال زیاد مردم برای خرید بوده که سایت دچار اختلال شده، بر همین اساس پیش بینی می‌شود برای مهندسی بازار و جلوگیری از دلال بازی مطابق شاخص‌هایی که جزئیات آن در آینده منتشر خواهد شد افرادی که ماشین را به قصد فروش و درآمدزایی ثبت‌نام کرده بودند از آنها مالیات بر درآمد اتفاقی گرفته شود.

این منبع آگاه در خصوص میزان پیش‌فروش سایپا گفت: امروز 40 هزار خودرو برای ثبت‌نام عرضه شد اما تقاضا و عرضه با یکدیگر همخوانی نداشت.

وی گفت: برای پیشگیری از هرگونه شائبه‌ای علاوه بر حضور نمایندگان دستگاه‌ها و سازمان‌های نظارتی ،تعزیرات و اصحاب رسانه نیز در شرکتی که مجری فروش اینترنتی بود حضور داشتند و از نزدیک روند کار را پیگیری کردند.

وی ادامه داد: مهمترین بخش فروش امروز بسته شدن تمام راه‌ها برای فروختن خودرو حداقل تا یک سال پس از تحویل خودرو بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز